مجلس و نمایندگان

مبارزه با فساد باید مستمر و فراگیر باشد

آوای سنت: نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی برخورد با عاملان فساد در جامعه را مورد تاکید قرار داد.

محمود جلال زاده در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص دستگیری ۵ عضو شورای شهر و تعدادی از کارمندان شهرداری مهاباد به اتهام فساد مالی چنین توضیح داد: ابتدا لازم می‌دانم از دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی که بسیار دقیق و شفاف، دستگاه‌های اجرایی و عملکرد مسوولان را تحت نظر دارند تقدیر و تشکر کنم.

وی در این باره تاکید کرد: به عنوان نماینده مردم مهاباد از مجلس هشتم همواره در تلاش بوده‌ام که با فسادهای مالی و اداری در دستگاه‌ها برخورد نمایم و در این راه هزینه‌های زیادی داده‌ام، به سهم خود از مسوولانی که بنده را برای مبارزه با عناصر فساد یاری ندادند، بسیار گلایه‌مند هستم.

محمود زاده در خصوص اقدامات صورت گرفته دستگاه قضایی و ورود به پرونده‌های تخلف و فساد در شهرداری مهاباد عنوان نمود: امیدواریم دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی بصورت موشکافانه و دقیق موضوع را مورد بررسی و تفحص قرار دهند و ضمن برخورد قانونی با متخلفان، بیت‌المال به صاحبان آن عودت گردد. با هرکس که در دایره فساد قرار گرفته باشد، می بایست بدون در نظر گرفتن مسئولیتی که دارد برخورد قاطعانه صورت گیرد تا برای هیچ متخلفی دایره امن ایجاد نشود.

عضو کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس گفت: اشتباه و یا تخلف عده‌ای قلیل را نمی‌توان به کل سیستم شهرداری و کارکنان زحمت‌کش تعمیم داد و امیدواریم این تحقیق و تفحص‌ها در سایر دستگاه‌های دیگر نیز ادامه داشته باشد.

این نماینده اهل سنت در بحث اقدامات بعمل آمده در آن حوزه انتخابیه با اشاره به اینکه احداث فرودگاه مهاباد از سالیان گذشته مورد مطالعه قرار گرفته است خاطرنشان ساخت: این فرودگاه در شرف احداث بین بوکان، میاندوآب و مهاباد واقع شده و به صورت یکسان با محل فاصله دارد، اما جزو اراضی مهاباد به حساب می آید.

محمود زاده یادآور شد: دولت تاکنون نتایج احداث فرودگاه مهاباد به خاطر کمبود منابع مالی ارائه نداده است که پس از دریافت نتیجه مطالعات، روند اجرایی آن آغاز خواهد شد. احداث این فرودگاه در جنوب آذربایجان غربی ضمن اینکه می تواند در زمینه اقتصادی مثمرثمر باشد از سوی دیگر مشکل حمل و نقل هوایی مردم در جنوب استان آذربایجان‌غربی را تسهیل می کند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن