مجلس و نمایندگان
موضوعات داغ

وحدت و انسجام امت اسلامی راهکار مقابله با اهانت ها

نماینده اهل سنت مجلس خواستار همدلی دنیای اسلام شد

آوای سنت : نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام را نشان دهنده عمق کینه استکبار جهانی نسبت به دین اسلام برشمرد.

به گزارش آوای سنت اهانت نشریه فرانسوی به نبی مکرم اسلام که اخیرا صورت گرفت باعث خشم و کینه جهانی نسبت به این رسانه خارجی شده است که بدنبال آن مسئولین و مقامات کشورهای اسلامی به این مسئله واکنش نشان دادند.

در این راستا بهزاد رحیمی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه اسلام هراسی سبب شده است تا دشمنان این گونه حرکت ها را انجام دهند اظهار داشت: ترس دنیای غرب از گرایش جوانانان غربی به دین اسلام است. جوانان غربی با مطالعه آموزه های دین الهی، رو به اسلام می‌آورند و بنابراین دول غربی از ترس این ‌که دیگر جوانی در آئین مسیحیت و یهودی باقی نماند، این حرکات را از روی ترس و بیم انجام می‌دهند. البته انجام این کارها، جلوی پیشرفت دین در اروپا را نمی گیرد و جوان مسلمان آن کشورها به رسالت خود یعنی تبلیغ دین برحق دامه خواهند داد.

وی با تاکید بر این مطلب که اهانت نشریه “شارلی ابدو” فرانسه، قلب مسلمانان جهان را جریحه دار کرده است، گفت : وحدت، هوشیاری، بصیرت و بیداری ملت های مسلمان خاری در چشم دشمنان است، به ویژه در چنین روزهایی که شیوع ویروس کرونا ضعف و ناتوانی ابرقدرت های استکباری را بر همگان روشن کرد. خداوند متعال، پیامبری را از میان بندگانش برای عالمیان فرستاده است. ایشان برای هدایت همه انسان ها برگزیده شد و جایگاه ویژه آن بزرگوار در میان ادیان الهی و پیروان آنها چیزی نیست که بتوان انکار کرد.

عضو هیات رئیسه صنایع و معادن مجلس یازدهم عنوان نمود: عداوت دشمنان نسبت به مقدسات مسلمانان چیز عجیبی نیست و هر چند مدت یکبار در گوشه و کنار دنیا، به نبی مکرم توهین می کنند. این توهین کنندگان همان جاهلان دوران جاهلیت هستند که بویی از فرهنگ نبرده و از استدلال و منطق بی بهره اند. آنها اگر توان استدلال داشتند دست به اهانت و توهین نمی‌ زدند.

کسی که به توهین روی می‌آورد، دستش از برهان،منطق و استدلال خالی است و از طرفی این دشمنان عصبانی هستند، زیرا منطق پیامبر در حال فتح اروپا است و  قرآن و پیامبر، فتح القلوب هستند و قلب‌های اهل عالم را جذب می‌ کند.

رحیمی با بیان اینکه هدف دیگر غربی ها،تروریست جلوه دادن اسلام و ایجاد تفرقه میان مسلمانان و مسیحیان است، تاکید کرد: آمریکا و صهیونیسم به خوبی می دانند که نزدیکی اسلام و مسیحیت قطعا به حذف صهیونیسم منجر خواهد شد و لذا برای مرزبندی میان تمدن اسلام و مسیحیت این هتک حرمت ها را انجام می دهند.

مسلمانان در هر زمان آگاه و بیدار بوده و در این باره خدای متعال هم بشارت می‌ دهد و می‌فرماید، مقاصد سوء کفار این است که نور خدا را خاموش کنند، ولی نور خدا همیشه روشن است، اگرچه آن‌ها نپسندند و برایشان ناخوشایند باشد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن