مجلس و نمایندگان

وحدت و همدلی راهکار عبور از مشکلات

آوای سنت: نماینده مردم بیرجند، درمیان، خوسف در مجلس شورای اسلامی عزم گروهی و تقویت وحدت بین مذاهب را راه حل مشکلات حوزه انتخابیه خود دانست.

به گزارش خبرنگار آوای سنت حسین خسروی در ابتدای این گفتگو با اشاره به پیامدهای ویروس کرونا در کشور گفت: ویروس کرونا یک سری محدودیت ها و مشکلاتی را برای کشور به وجود آورده است که متاسفانه باعث جان باختن شماری از هموطنان ما شد، اما به تعبیر قرآن کریم پایان آن خیر خواهد بود.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در این باره افزود: برخی افراد در داخل برای رهایی از کرونا چشم به فناوری غرب داشتند، ولی ویروس کرونا نشان داد که اروپا نمی تواند خودش را اداره کند.
امروز دنیا می بینید که آمریکا در زمینه رعایت و مراعات حقوق بشر مانده است و رئیس جمهور آمریکا در کمال تعجب می گوید، افراد بالای ۶۰ سال را مداوا نکنید!!

وی با اشاره به ریشه های غنی تمدن اسلامی اظهار داشت: با کمک خداوند متعال و فرهنگ قرآن کریم این تمدن جهانی خواهد شد و زمینه تشکیل این تمدن بزرگ اسلامی در حال فراهم شدن است.

خسروی انگیزه نمایندگان مجلس را اولویت بندی کردن مسائل مختلف کشور دانست و ادامه داد: اولویت اول نمایندگان دوره جدید مجلس پرداختن و توجه کردن به مسائل اقتصادی و حل مشکلاتی معیشتی مردم است.
ما اگر بخواهیم کارها را بصورت انفرادی پیش ببریم، دود آن به چشم مردم می رود و فقط با وحدت ملی می توانیم مشکلات را حل کنیم.

این نماینده مجلس همجواری اهل سنت و تشییع در بیرجند، درمیان و خوسف را باعث رشد و بالندگی حوزه انتخابیه عنوان نمود و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما از آغاز تا اکنون دشمن زیاد داشته است، با این همه وحدت میان مذاهب و اقوام در خراسان جنوبی زبانزد خاص عام بوده است.

خسروی در پایان خاطر نشان نمود: از نگاه بنده در بحث رسیدگی به مشکلات و توسعه مناطق بحث شیعه و سنی عملا وجود ندارد و همه ساکنان حوزه از حقوق و امتیاز برابر برخوردار هستند. هم اکنون عمده مشکلات حوزه در زمینه آب شرب، مسائل مربوط به منابع طبیعی و مراتع است که بنده همه تلاش خود را در این خصوص انجام خواهم داد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن