چند رسانه ایفیلم

بلوغ زودرس از نگاه شیخ محمد صالح پردل

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۴ نظرها

  1. با سلام واحترام
    چگونه می توان مستقیم به شیخ پیام داد؟
    با سلام
    ارتباط مستقیم با شیخ پردل بسیار سخت است.مشغله کاری استاد زیاد است .بهتر است برای دادن پیام به ایشان از صفحات رسمی استاد در تلگرام یا سایر برنامه های شبکه مجازی بهره گیرید.

    1. سلام خدمت شما
      بنده محمد عزیر زمانی از کشور اتریش
      من نیاز به شماره تماس یا ایمیل یا سایت رسمی جناب استاد صالح پردل دارم آیا شما کمک بر بنده کرده میتوانید تا با ایشان مستقیما ارتباط بیگیرم لطفا اگر امکان دارد کمک کنید انشاالله الله متعال شمارا اجر نصیب نماید اگر بنده را کمک کنید برای من خیل خیلی خیلی مهم است تا با استاد مستقیما ارتباط بیگیرم یک موضوع است که با ایشان میخواهم در باره اش ارتباط بیگیرم .
      ممنون با احترام
      آوای سنت:برادر عزیز تا جایی که ما می دانیم شیخ محمد صالح پردل سایت رسمی ندارند.سایت ها،گروه ها و کانال های منسوب به ایشان هم از طرف دوست داران این عالم اهل سنت راه اندازی شده است.جنابعالی در تلگرام با جستجوی اسم ایشان می توانید به
      کانال های منسوب به ایشان دستیابی پیدا کنید.

  2. سلام علیکم خدمت تمام مسلمانان و پیروان راه حق.
    بسیار زیبا بود این فیلم و واقعا این موضوع بسیار مهمه ولی متاسفانه این موضوع را بسیار پیش پا افتاد میگیرند اما به قول شیخ شهوت هیچ کس رو نمی شناسه.باید برای نوجوانان فکری کرد .
    من معتقدم که تمام جرم ها و جنایت ها اول از همین نکات سطحی شروع میشه و بعد از ان تمام زندگی فرد را هدف قرار می دهد.و انجاست که این مشاکل رشد می کنند و کسی نمی تواند جلویش را بگیرد.
    در سرزمینی که ازدواج بسیار مشکل باشد فساد اخلاقی را به وضوح میتوان دید.که ما امروز با ان دست وپنجه نرم میکنیم جوانان مان را جلوی خودمان از دست می دهیم و نمی توانیم بریشان کاری بکنیم.
    پیامبر میفرماید در هر جامعه ی که امار ازدواج بالا میرود امار جرم و جنایت کم میشود.
    خلاصه تا زمانی که محریه ها بسیار سنگین باشند و به بهانه های الکی جلوی ازدواج را بگیریم جوانان ما قربانی اصلی خواهد بود.
    وسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن