گفتگو و مصاحبه

اختلافات داخلی و دوستی با دشمنان اسلام عامل تداوم مساله فلسطین

مولانا مراد زهی: معامله قرن به نتیجه نخواهد رسید

آوای سنت : عالم شاخص اهل سنت تشدید اختلافات درون امت اسلامی را یکی از عوامل اصلی ناکامی مسلمانان در حل مساله فلسطین قلمداد کرد.
به گزارش خبرنگار آوای سنت ، مولانا عبدالمجید مراد زهی در گفتگو با سایت ما غفلت از تعالیم قرآن و احکام اسلامی را از عوامل دیگر طولانی شدن بحران فلسطین قلمداد کرد.

مدیر انتشارات فاروق اعظم در بخش دیگری از بیانات خود تاکید کرد: بخشی از امت اسلامی در سال‌های اخیر درگیر در مسایل داخلی شده و بجای تقویت اخوت اسلامی، به‌ سمت دوستی با دشمنان اسلام و امت اسلامی و نزدیکی به یهود حرکت کرده اند.
این عالم اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تشدید برخی از تحرکات سیاسی برای عملی کردن معامله قرن گفت:معامله قرن قطعا با شکست مواجه شده و این تلاش‌ها بیداری امت اسلامی را نسبت به توطئه دشمنان اسلام تقویت خواهد کرد.

مولانا مراد زهی تصریح کرد :قطعا ملتهای مسلمان اجازه نخواهند داد که چنین معامله ای انجام گیرد.علما ، اندیشمندان و نخبگان جهان اسلام باید بپا خیزند و امت اسلامی را در این زمینه بیدار نمایند
این نویسنده و کارشناس علوم اسلامی افزود: همه دلسوزان امت اسلامی باید توطئه صهیونیستها و دشمنان اسلام را خنثی نموده مقدمات آزادی قدس و قبله اول مسلمین را فراهم سازند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن