گفتگو و مصاحبه

عالم اهل سنت افغانستان: غربی ها امنیت ملل اسلامی را هدف گرفته اند

گفتگوی اختصاصی مولانا زاکری درباره شرایط امت اسلامی

آوای سنت : یک عالم اهل سنت افغانستانی دوری مسلمانان از سنت پیامبراکرم ص و عدم درک اهمیت همدلی و اتحاد را عامل مصیبت های کنونی امت اسلامی دانست.

مولانا اختر محمد زاکری مدیر مدرسه دینی مظهر العلوم در گفتگو با خبرنگار آوای سنت در افغانستان، جنگ و خونریزی را وضعیت غالب در ممالک اسلامی دانست و تاکید کرد: نیرنگ ها و دسیسه های کشورهای غربی در بین ما رسوخ کرده و این شرایط،امت اسلامی را به سمت تباهی سوق داده است.

مولانا زاکری در بخش دیگری از بیانات خود افزود : کشورهای غربی که غالبا در امنیت به سر می برند ،تلاش می کنند امنیت کشورهای مسلمان را به هم بریزند و در این مسیر از ابزارها و راهکارهای مختلف استفاده می نمایند.این کشورها با انتساب ناامنی ها به مسلمانان تلاش می کنند اسلام و مسلمانان را بدنام نمایند.

 مدیر مدرسه دینی مظهر العلوم در بیانات دیگر خودشان به خبرنگار آوای سنت گفت:مدارس دینی مهد علم و عرفان بوده و اینجا مرکز تعلیمات دینی است.در مدارس دینی فرزندان مسلمین تلاش می کنند و کسب علم می نمایند و فردای روز ثمره خودشان را می بینند.

این عالم اهل سنت افغانستانی گفت:اگر ما امروزه خودمان را به سنت پیامبر نزدیک کنیم، سعادت دنیا و آخرت نصیب مان می گردد .جوانان وفرزندانم جای بسی خوشحالی است که شما به خاطر دین تلاش می کنید و مردم را آگاه می کنید واین نشان یک فرد مومن است و امیدوارم که راه حل مشکل جامعه بشری حل گردد و صلح ثبات امنیت دائمی در کشور صورت گیرد.

مولوی زاکری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به شرایط امنیتی نامناسب افغانستان افزود : بنده گاهی بر همین فکر هستم که  ۴۳سال تمام در کشور ما جنگ بوده و ما ضررهای بسیاری دیدیم . الله خودش این مصیبت ها را تمام کند ما در این سن رسیدیم روزهای که می بینیم که در حال پایان یافتن است. الله تعالی این جنگ هارا تمام کند و بتوانیم با امنیت کامل در کشور زندگی کنیم .از سایت شما تشکر و قدردانی می کنم و بنده خوشحال شدم که فرصتی شدم با شما گفتگویی داشته باشم. امیدوارم ادامه داشته باشد این فعالیت شما جای خوشبینی بوده که امت اسلام را آگاه می کنید و آنها را راهنمایی می کنید. موفق و موید باشید.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن