آنتی شبهات

از این قیاس ها خسته نشده اید؟

دکتر مراد یوسفی

آوای سنت :  آیا هنوز هم کسی به این سخنان نادرست، توجه می نماید؟

یکی از اسلام ستیزان عکسی طراحی کرده، در یک طرف، عکسِ خانم محجبه ای قرار داده و در طرف دیگر، عکسِ یک خانم فضا نورد که بی حجاب است.
و زیر آنها نوشته، این ثمره ی ایمان و این هم ثمره ی علم و دانش!

?الف)

▪️در جامعه ای که مردان آن به پیشرفت علمی نمی رسند، زنان آن هم به پیشرفت نمی رسند…و فاصله گرفتن از دنیای علم، ربطی به جنسیت ندارد.
وقتی در یک جامعه، درجه ی علم و دانش پایین باشد، افراد جامعه(مردها و زنها) همه درگیر هستند و همه با هم باعث ایجاد وضعیت فوق شده اند.

▪️این نکته را برای این بیان کردم، تا اسلام ستیزان، انقدر نگویند زنان محجبه فلان و بهمان هستند، خوب در این جامعه مردان هم به لحاظ علمی همین وضعیت را دارند. و به جز اهداف نادرستی که دنبال می کنند، چه دلیلی دارد روی یک جنس خاص تاکید می کنند؟

?ب)

▪️یک نکته را بارها تکرار کرده ایم و باز هم تکرار می کنیم: بیایید به آنچه اسلام ستیزان می گویند، گوش کنیم و اهداف آنها را عملی نماییم…

➖۱. از فردا در مساجد را می بندیم و اذان ها قطع شوند
➖۲. خانم ها دیگر حجاب را رعایت نکنند
➖۳. کسی سراغ روزه و حج و دیگر عبادت ها نرود.

?آیا ترک این امور، ما را به پیشرفت علمی می رساند؟
خیر. باید تلاش کنیم…، مدارک بالا کسب نماییم، به مرحله ی تولید علم برسیم و در رقابت های علمیِ بین المللی شرکت نماییم، طوری که در عرصه های فوق حرفی برای گفتن داشته باشیم، تا در نهایت ما هم به پیشرفت برسیم… . (علم در اینجا هم علوم تجربی مدنظر است، هم ادوات نظامی و جنگی، هم …)

▪️خوب بیایید، با وجود داشتن دین اسلام و نماز خواندن و حجاب داشتن سراغ مراحل فوق برویم! مگر اسلام مبارک جلوی ما را گرفته است!

?نکته:
دشمنان اسلام تلاش می کنند، ما درگیر تفرقه و جنگ و خونریزی و دنیا دوستی و شهوت دوستی و …باشیم و سراغ مراحل ذکر شده نرویم. اما کافیست، وحدت داشته باشیم و دیوار تقوا را در قلب های خود مستحکم نماییم تا چشمه ی زهرآگین فوق را از منبع اصلی اش قطع نماییم… وحدتی که به بردباری و وسعت قلب همه ی جناح ها نیاز دارد (چه در سطح خُرد و چه در سطح کلان)، تقوایی که سیاست ها و نیرنگ های آنها را نقش بر آب می کند…

?ج)

▪️در همین دنیای معاصر، خانم های زیادی وجود دارند که محجبه هستند و به موفقیت های جهانی دست یافته اند، سوال ما این است، چرا حجاب جلوی آنها را نگرفته است؟ مردانی داریم که بسیار اهل دین هستند و به موفقیت های علمی و ورزشی و… رسیده اند، خوب چرا دینداری کردن جلوی آنها را نگرفته است!
پاسخ واضح است… چون عقیده ی اسلامی آنها هیچ مزاحمتی برای تلاش و کوششان ایجاد نمی نماید…

▪️فراموش نفرمایید عزیزان، اسلام ستیزان فقط در صورتی می توانستند این شبهه را مطرح نمایند که اسلام جلوی علم و دانش را می گرفت، ولی آیا در هیچ آیه و حدیثی چنین مطلبی یافت می شود؟ (با تحدی، می گوییم خیر)

?د)

▪️جوانان عزیز
به خاطر خدا مواظب باشید…

▪️وقتی این شبهات آبکی را می بینیم قلبم به درد می آید… یعنی جوانان ما فریب این مطالب را می خورند؟!

?دکتر مراد یوسفی

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲ نظرها

  1. بنام خدا
    پاسخ مستدلی بود
    سوالی از من پرسیده شد اگر ممکنه راهنمایی بفرمایید
    در مماکی که توسط سپاه اسلام درصدر اسلام وچه پس از آن فتح گردیده پس از کشتن مردان وپسران بالغ زنان ودختران وپسران نابالغ به اسارت گرفته شده ودر بازارهای برده بفروش رسیده اند اگر فرض بگیریم مردان بالغ به دلیل مقاومت در برابر سپاه اسلام (در نظر نگرفتن حق دفاع)کشته شده اند گناه زنان ودختران وپسران نابالغ چه بوده آیا اینکار با دستور شریعت اسلام که ما پیرو آن هستیم مطابقت دارد
    آوای سنت:دوست بزرگوار بنظر می رسد اطلاعات جنابعالی درباره رفتار سپاه اسلام در سرزمین های مختلف تحت تاثیر مطالعه منابع غربی یا منابعی است که با دین ما به شکل ساختاری مشکل دارد.پیشنهاد ما این است سراغ منابعی بروید که واقعیات را آنگونه که رخ داده شرح داده باشند،نه آن گونه که خودشان درست تشخیص داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن