اخبارداخلی

ابتلای ۹ نفر به قارچ سیاه در کردستان

آوای سنت : معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: تاکنون ۹ بیمار مبتلا به قارچ سیاه در استان شناسایی شده‌اند که توسط اکیپ درمانی در بیمارستان بعثت بستری و تحت درمان قرار گرفته اند.

معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: تاکنون ۹ بیمار مبتلا به قارچ سیاه در استان شناسایی شده‌اند که توسط اکیپ درمانی در بیمارستان بعثت بستری و تحت درمان قرار گرفته اند.

صدیق جدید الاسلامی با اشاره به علایم بیماری قارچ سیاه اظهار کرد: تب، سرفه، درد قفسه سینه و تنگی نفس از جمله این نشانه‌ها است و می‌تواند به صورت تاول یا زخم و ضایعات پوستی ظاهر شود و ناحیه آلوده را سیاه کند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۹ بیمار میتلا به قارچ سیاه در استان شناسایی شده اند اضافه کرد: این تعداد توسط اکیپ درمانی در بیمارستان بعثت بستری و تحت درمان قرار گرفته اند.

این مقام مسئول در ادامه از تکمیل ظرفیت تخت‌های بیماران مبتلا به کرونا در استان خبر داد و گفت: با افزایش چشمگیر تعداد مبتلایان به کرونا ظرفیت تخت‌های ویژه در بیمارستان‌های استان در حال تکمیل و پر شدن است.

دکتر جدیدالاسلامی افزود: متاسفانه در حال حاضر روزانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر به آمار مبتلایان به کرونا در استان افزوده می‌شود که رقم بسیار بالایی است و در صورت کند نشدن شیب بیماری باید برای بستری شدن بیماران تمهیداتی اندیشیده شود.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن