اخبارخارجی

ابتکار وب‌سایت فوتبال انگلیس در آستانه ماه رمضان

آوای سنت : یک وب‌سایت فوتبالی انگلیس با همکاری مسجد مرکزی کمبریج و باشگاه کمبریج یونایتد، هدایایی را به مناسبت آغاز ماه رمضان به بازیکنان مسلمان فوتبال این کشور اهدا کرد.

به نقل از الجزیره، وب‌سایت نجوم اسپورتس (Nujum Sports) انگلیس به مناسبت ماه رمضان در ابتکار ویژه‌ای با هدف حمایت از ورزشکاران مسلمان در ماه مبارک، به تعدادی از بازیکنان مسلمان فوتبال انگلیس هدایای ویژه اهدا کرد.

این سایت که به بازیکنان جعبه‌های هدیه حاوی تسبیح، عطر و سایر ملزومات مرتبط با ماه رمضان هدیه داده اعلام کرد که آرزو دارد دنیایی را ببیند که در آن ورزشکاران مسلمان شکوفا شده و به توانایی‌های خود پی ببرند.

این سایت انگلیسی خاطرنشان کرد که باشگاه کمبریج یونایتد و هوادارانش در ابتکار تهیه بسته‌های ماه رمضان برای ستاره‌های فوتبال مسلمان در انگلیس، با همکاری مسجد مرکزی این شهر مشارکت داشتند.

تعدادی از باشگاه‌های انگلیسی در صفحات رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی از این اقدام حمایت و تصاویر بازیکنان خود را با جعبه‌های هدیه‌ای که دریافت کردند، منتشر و از کسانی که در این ایده مشارکت داشتند، قدردانی کردند.

انور اودین، ​​بازیکن سابق فوتبال انگلیس که در این طرح شرکت کرده و حامی آن است، گفت که ارائه این هدایا به بازیکنان مسلمان در سراسر کشور قبل از شروع ماه رمضان اقدامی ویژه و نماد همبستگی و حمایت است.

هدیه وب‌سایت فوتبال انگلیس به بازیکنان مسلمان در آستانه ماه رمضان

انتهای پیام

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن