اخبارداخلی

اجباری شدن استفاده از ماسک در ادارت و مراکز تجمعی

آوای سنت: فرماندار خاش استفاده از ماسک در ادارات و مراکز تجمعی این شهرستان را با توجه قرار گرفتن در شرایط هشداری شیوع بیماری کرونا اجباری خواند.

به گزارش خبرنگار آوای سنت، صاحب‌گل صالحی در حاشیه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان خاش بیان کرد: با توجه به همه گیری ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی استفاده از ماسک برای تمامی پرسنل و مراجعان به ادارات اجباری بوده و شبکه بهداشت در این مورد نظارت لازم را خواهد داشت.

وی با تاکید بر خودداری مردم از تجمع برای سهمیه نفت سفید افزود: بمنظور حفظ نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، شهروندانی که کد ملی آنان با ۳۷۱ ( خاش) شروع می شود نیازی به مراجعه به شرکت نفت برای تأیید ندارند و بطور اتوماتیک سهمیه دریافت نفت سفید این خانوارها تأیید می شود.

صالحی ادامه داد: برای رعایت موازین بهداشتی و تامین آب آشامیدنی مردم یک حلقه چاه پس از بررسی و کیفیت بخشی و کنترل بهداشتی لازم وارد مدار آب شهر خاش خواهد شد.

فرماندار خاش از علما، نخبگان و معتمدان خواست با هماهنگی بخشداران از برگزاری مراسم و تجمع مانند عروسی و مجالس ترحیم در سطح شهر و روستاها جلوگیری کنند.

این مسئول دولتی همچنین بر ضرورت و اهمیت ضد عفونی و گندزدایی معابر شهری و مراکز تجمعی بطور مستمر تاکید کرد.

فرماندار خاش بر رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک، فاصله فیزیکی و شستشوی دست با آب و صابون تاکید کرد.

خاش از توابع سیستان و بلوچستان در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن