اخبارخارجی

اقتصاد اسلامی آینده تجارت جهانی را شکل می دهد

آوای سنت : به نقل از « tradearabia»، کارشناسان در کنفرانس مجازی ۲۰۲۱ هفته دوبی در آفریقا  که اخیرا به پایان رسید ، گفتند که اقتصاد اسلامی به یکی از مولفه های مهم اقتصاد جهانی تبدیل شده است.

این کنفرانس یک برنامه تجاری مجازی منحصر به فرد از ۱۵ تا ۱۸ فوریه بود که توسط مرکز تجارت امارات متحده عربی طراحی شده بود .

میزگردی که در این کنفرانس تشکیل شد شامل بحث های الهام بخشی در مورد بخش های پر جنب و جوش تجاری مانند صادرات و تجارت ، منطقه آزاد و سرمایه گذاری ، تجارت الکترونیکی و اقتصاد اسلامی بود.

آخرین روز هفته دبی در آفریقا فرصتی مناسب برای سخنرانان بود تا فرصت های تجاری موجود در اقتصاد اسلامی بین امارات را از یک سو و کشورهای آفریقایی را از طرف دیگر به حاضران یادآوری کنند.

در نشست های این کنفرانس مشخص شد که محصولات مالی اسلامی مانند اوراق صکوک چقدر برای کسانی که می خواهند سرمایه خود را در یک اقتصاد جهانی پس از همه گیری کرونا نجات دهند،مهم شده اند.

دکتر عبدالله النعیمی ، عضو هیئت دولت و وزیر تغییر اقلیم و محیط زیست در این باره گفت: کنیا دارای این فرصت است ؛ مشارکتی که می تواند با تمرکز بر پردازش محصولات کشاورزی موجود در این کشور که در حال حاضر در امارات متحده عربی مورد نیاز است ، تقویت شود.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن