اخبارخارجی

انتقادات از نشست هفت کشور صنعتی در فضای مجازی

آوای سنت : رهبران گروه هفت مورد انتقاد وکنایه های شدید فعالان شبکه های اجتماعی قرار گرفتند،یک از این انتقادات این بود که این افراد گویی در جشن پایان مجردی خود نشسته اند و بدون کراوات عکس می گیرند.

به گزارش سرویس ترجمه آوای سنت ،این رهبران به دلیل رویکرد به ظاهر نامناسب در این نشست و رفتار کودکانه برخی از آنها مورد انتقاد کاربران فضای مجازی قرار گرفته اند.کاربران شبکه های اجتماعی آنها را  متهم کردندکه درتلاش بودند تا مدرن و شایسته به نظر برسند.

پس از انتشارتصاویری از سیاستمدارانی که در حال عکس گرفتن در قلعه المائوی بایرن آلمان هستند،بسیاری از افراد در شبکه های اجتماعی اشاره کردند که چقدر سست و بی حال به نظر می رسند.یکی از منتقدان نوشت که رهبران G7 شبیه پدر و عمو در پایان یک مراسم عروسی هستند در حالی که همسرانشان به آنها می گویند تاکسی تلفنی بیرون منتظرشان است.

بیشترین سهم  از این تمسخرها متوجه بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس بود،یکی از کاربران درباره او نوشت: شلوار جانسون در حال لیز خوردن است.دیگری نوشت که جانسون به نظر می رسد یک شب را بیرون ازمنزل گذرانده است.

برخی دیگر میزان درک رهبران از وخامت اوضاع را زیر سوال بردند و رهبران ایالات متحده، آلمان، فرانسه، ایتالیا، بریتانیا، کانادا و ژاپن را متهم کردند که فقط برای گرفتن عکس دور هم نشسته اند و این نشست دستاوردی ندارد.

یکی از منتقدان گفت که این نشست  شبیه یک مراسم عروسی است و به نظر می رسد که امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، پدر عروس است، مودبانه لبخند می زند، اما ظاهراً دوست ندارد آنجا باشد.

عمو بوریس،مست به نظر می رسید و جاستین ترودو نخست وزیر کانادا نیز گویا با دوستانش پایان دوران مجردی و آغاز ازدواج خود را جشن می گرفت.

این نشست، مهمترین اجلاس سران در مقایسه با نشست های قبلی بود اما جانسون و ترودو در این نشست فقط از بزرگ بودن هواپیمای ریاست جمهوری خود سخن گفتند و در باره این موضوع فخر فروشی کردند.

قبل از اینکه ترودو با تاکید بر اینکه ایرباس جانسون بزرگتر از ایرباس او است، رهبر محافظه کار انگلیس را مسخره کند،جانسون به شوخی گفت آنچه را که “کانادا فورس وان”می نامند را روی سکوی فرودگاه دیده است.

جانسون گفت طول هواپیمای نخست وزیر بریتانیا ۱۴۶قدم است که از هواپیمای ترودو که ۱۵۳ قدم طول دارد کوچکتر است.

اصل مطلب  را اینجا ببینید

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن