اخبارداخلی

بیانیه «جبهه متحد همدلان صحرا» در خصوص حادثه سد گلستان

آوای سنت : بدینوسیله به استحضار می‌رساند؛ بر اساس شنیده ها، قرار است امروز ساعت پنج بعدازظهر، روبروی دادگستری گنبدکاووس تجمع اعتراضی برگزار گردد.

اینجانب که به عنوان یک فعال سیاسی و اجتماعی در تورکمن صحرا فعالیت دارم، و با خیل عظیمی از جوانان و مردم خویش در ارتباط تنگاتنگ هستم، و با تجربیات سیاسی اندوخته ام در این سال ها و با احترام به احساسات همدلانه جامعه و با محکوم نمودن این اتفاق تلخ و ناگوار، پیشنهاد می کنم ضمن خویشتنداری در خصوص اتفاقات اخیر منطقه، در کمال آرامش و سپردن رویدادهای اینچنینی به دست قانون، پیگیر امور مربوطه باشیم و با گفتمان و احترام متقابل با مسئولین و مدیران ذیربط، و به پشتوانه ائمه جمعه و جماعات اهل تسنن و تشیع ، بتوانیم امنیت سیاسی و آرامش اجتماعی تورکمنصحرا و استان را تأمین نماییم.

قطعأ قوه قضائیه و مدیران ذیربط، با فرد خاطی طبق قوانین قضایی موجود، برخورد قاطع به عمل خواهند آورد.

لذا از مردم خویش استدعا دارم با عدم تجمع و عدم خشونت ورزی، اجازه بفرمایید تا از طریق رایزنی با استانداری و مسئولین محترم، مشکلات عدیده ی منطقه را حل و فصل نماییم.

در خاتمه، انتظار داریم که مردم تورکمن صحرا جهت تعیین سرنوشت خویش در تمام عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه، متحد، همدل و همگرا باشند.
به امید آن روز

سوم فروردین ماه ۱۴۰۰
با کمال احترام
عبدالغفار رادمهر
«دبیرکل جبهه متحد همدلان صحرا»

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن