اخبارخارجی

ترجیح می‌دهم مردم از گرسنگی بمیرند تا از کرونا

آوای سنت : فرماندار شهرستان «جلفه» الجزایر گفت: شرایط ناشی از کرونا بسیار دشوار است و تصمیم گیری مناسب بسیار پیچیده است. اما در نهایت ترجیح می‌دهم که مردم از گرسنگی بمیرند، تا اینکه به دلیل ویروس کرونا جان خود را از دست بدهند.

این فرماندار در یک کنفرانس مطبوعاتی که در دفتر شهرستان «جلفه» برگزار شد، بیان داشت: مسؤولیت در چنین شرایط بهداشتی سختی که در کشور حاکم است، بسیار دشوار است. قبل از تصمیم گیری برای تعطیلی یا تعلیق هر نوع فعالیت اقتصادی، باید به وضعیت یک شهروند ساده مانند برق کار، نجار یا کفاش که با کار روزانه امرار معاش می‌کنند توجه کرد. اما اگر همه این عوامل را هم در نظر بگیریم، باز ترجیح می‌دهم که مردم از گرسنگی بمیرند تا اینکه در اثر ویروس کرونا کشته شوند.

اظهارات فرماندار، واکنش‌های متفاوتی را در پی داشت؛ عده ای با بیان اینکه منظور او، اولویت قائل شدن برای حفظ سلامتی شهرواندان بوده است، سعی در دفاع از این مقام مسؤول را داشتند. اما در مقابل عده ای نیز بر این عقیده بودند که برای فرماندار راحت است بگوید ترجیح می‌دهد که مردم از گرسنگی بمیرند، چراکه در پایان ماه حقوق ماهانه خود را به طور معمول دریافت می‌کند، برخلاف کسانی که از کار روزانه خود امرار معاش می‌کنند و اگر هر روز صبح کاری نکنند، چیزی برای خوردن ندارند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن