اخبارخارجی

حمایت مسلمانان کانادا از بانک غذا در ماه رمضان

آوای سنت : مسلمانان کانادا از بانک غذا در ماه رمضان حمایت می کنند و به نیازمندان کمک می کنند.

به نقل از الالوکه، مسلمانان کانادا در ماه رمضان تعدادی از فعالیت های خیریه ای انجام می دهند. جمعی از مسلمانان کاندا با جمع آوری کمک های مردمی از بانک غذا حمایت می کنند و به خانواده های نیازمند در ماه رمضان کمک می کنند.

یکی از مسلمانان شرکت کننده در این اقدام خیرخواهانه گفت: رمضان وقت مناسبی برای عبادت الله است و خداوند را به خاطر این نعمت سپاسگزاریم و به کسانی که نیازمند هستند، کمک می کنیم.

سال های گذشته نیز با آغاز ماه مبارک رمضان، گروه «جامعه مشارکت مسلمانان» در ونکوور در بریتیش کلمبیا، هر هفته ۲۵۰ تن  مواد غذایی میان بی خانمان ها و نیازمندان توزیع می کردند.

طارق رمضان از جامعه مشارکت مسلمانان در ونکوور در این رابطه گفت: در ۳۰ روز آینده روزه داری می کنیم و هر آخر هفته، غذای رایگان (نذری) تدارک دیده و میزبان بی خانمان ها خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: اینجا در کانادا ما ۱۶-۱۷ ساعت در روز را روزه می گیریم. بنابراین حال کسانی را که گرسنه می مانند را درک می کنیم.

رمضان گفت: کسانی را داشته ایم که مواد غذایی بیاورند و به اشکال مختلف نقدی و غیرنقدی کمک رسانی کنند، عکس العمل های خوبی از سوی مردم شاهد بوده ایم.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن