اخبارخارجی

«رشیده طلیب» پرچم فلسطین را در کنگره آمریکا برافراشت

آوای سنت : «رشیده طلیب» عضو کنگره آمریکا به برافراشتن پرچم فلسطین در دفتر خود در کنگره آمریکا اقدام و اعلام کرد: هرگز موجودیت ما محو نمی شود.

به نقل از الجزیره، «رشیده طلیب» عضو کنگره آمریکا، در پاسخ به اظهارات «ایتامار بن گویر» وزیر رژیم صهیونیستی درباره ممنوعیت برافراشتن پرچم فلسطین در سرزمین های اشغالی، به برافراشتن پرچم فلسطین در دفتر خود در کنگره آمریکا اقدام کرد.

رشیده در توئیتر خود تصویری از خود در کنار پرچم فلسطین که در دفتر برافراشته شده است، همراه با پرچم آمریکا و پرچم کنگره منتشر کرد.

این نماینده گفت: این اقدام در پاسخ به ممنوعیت برافراشتن پرچم کشورش در سرزمین های اشغالی به موجب اظهارات وزیر افراط‌گر امنیت ملی انجام شده است. من افتخار می کنم که یک فلسطینی- آمریکایی هستم. می خواهم ملت فلسطین بداند که همه آمریکایی‌ها از آپارتاید حمایت نمی کنند. هیچ کسی نمی تواند موجودیت ما را از بین ببرد.

اگرچه رشیده طلیب توسط لابی صهیونیستی در آمریکا و شخصیت‌های حامی اسرائیل مورد حمله قرار گرفته است، اما در بسیاری از مواضع حمایت‌گرانه اش از فلسطین تاثیرگدار بوده است و این اقدام نیز مورد تحسین و استقبال قرار گرفته است.

رشیده طلیب، مسلمان فلسطینی تبار مقیم آمریکا در هشتم نوامبر برای سومین بار متوالی در انتخابات میان دوره ای مجلس نمایندگان از حزب دموکرات پیروز شد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن