اخبارداخلی

سردار سلامی:سیستان و بلوچستان تجسم شرف،غیرت و فداکاری است

سفر فرمانده کل سپاه به سیستان و بلوچستان

آوای سنت : سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش بسیجیان استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: امروز برای بنده یک روز فراموش نشدنی است، خاطره خوب حضور حماسه آفرین مردم سیستان و بلوچستان همواره در ذهن و خاطر این حقیر باقی خواهد ماند.

وی افزود: بدون تردید اگر بخواهیم تصویر انسانی بسیاری از فضیلت ها را توصیف کنیم مردمان سیستان و بلوچستان در ذهنمان خطور می کند. اگر بخواهیم نشانه شرف و آزادگی را در سیمای انسان به تصویر بکشانیم یک سیستانی و یک بلوچستانی دقیقا نشانه آن است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه، اگر بخواهیم تجسم جوانمردی و غیرت و محبت و وفاداری و فداکاری را در ذهن مجسم کنیم به سیستان و بلوچستان می رسیم، ادامه داد: اینجا دیار انسان‌های اهل محبت است، مردمانی که غیرتمند و جوانمرد هستند، مردم سیستان و بلوچستان چه سیستانی‌ها و چه بلوچستانی‌ها، هم شیعیان و هم سنی‌ها، نشانه‌های دقیق امت واحده هستند و اینجا روح وحدت جاری است.

وی افزود: هنگامی که شعیان و سنی ها در دفاع از امنیت این سرزمین با هم در یک سنگر به شهادت می رسند و هنگامی که خون زیباترین و مومن ترین انسان ها در این سرزمین همانند شوشتری ها و محمدزاده ها و مردمان غیور بلوچ و سیستانی در یک حادثه تروریستی بهم پیوند می خورد اینجا نقطه شکل گیری وحدت ناگسستنی است؛ وحدت بین امت اسلام ناگستتنی است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: مردم این دیار مصداق و تفسیر این آیه آسمانی هستند «ان هذه امتکم امه واحده و انا ربکم فاعبدون»، مردمانی که خدا را عبادت می کنند تقوا پیشه هستند اما شاکله وجودشان زنجیره امت واحده را ترسیم می کنند.

اینجا سرزمینی است که انسان علاقه مند است به پای آرزوها و آرمان های بلند مردمانش قربانی شود

وی افزود: دشمن خواب های آشفته زیادی می‌بیند، دشمن اولین کسی است که از رسانه های خودش شکست میخورد چراکه محاسبات خود را بر پایه دروغ‌پردازی رسانه هایش قرار داده است، دشمن تصور می کرد نظام ساقط خواهد شد و این توهم او را به شکست کشاند او نمی‌داند این انقلاب مستحکم است.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: ریشه های این انقلاب بزرگ مستحکم تر از آن است که اگر همه شیاطین عالم دست به دست هم دهند تا برگی از این درخت بزرگ را بلرزانند قطعا نخواهند توانست.

 

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن