اخبارخارجی

شورای کایر گزارش شکایات ۶ هزار مسلمان را منتشر می‌کند

آوای سنت : در گزارش «انعطاف‌پذیری در برابر نفرت»که قرار است دوشنبه ۲۶ آوریل توسط شورای روابط اسلامی آمریکایی منتشر شود، شکایات اسلام‌هراسی ۶ هزار مسلمان در آمریکا از ۲۰۱۸ تا کنون با جزئیات به چشم می‌خورند.

به نقل از prnewswire، شورای روابط اسلامی آمریکایی (کایر) بزرگترین نهاد حقوق مدنی و مدافع مسلمانان در ایالات متحده آمریکا، گزارشی با جزئیات کامل از شکایات ۶ هزار تن از مسلمانان در آمریکا را صادر می‌کند.

روز دوشنبه ۲۶ آوریل، شورای کایر، یک کنفرانس خبری مجازی برای انتشار آخرین گزارش خود در رابطه با حقوق مدنی مسلمانان آمریکایی تشکیل خواهد داد. این گزارش تحت عنوان «انعطاف‌پذیری در برابر نفرت» روند شکایات را از سال ۲۰۱۸ و در طی دوران شیوع بیماری کرونا نشان می‌دهد.

نمایندگان شورای کایر که قرار است در این کنفرانس خبری شرکت کنند عبارتند از: نهاد عواد، مدیر اجرایی ملی کایر، قدیر عباس وکیل دادگستری ارشد کایر، زانا گالاوانجی وکیل کارکنان کایر، ادوارد احمد میچل، معاون ملی اجرایی کایر و حذیفه شهباز، هماهنگ کننده تحقیقات و پشتیبانی ملی کایر.

گزارش این شورا جزئیات مربوط به شکایات حقوق مدنی بیش از ۶ هزار نفر را دربرگرفته است که در واشنگتن دی سی  دریافت شده‌اند.

این مقاله همچنین به تشریح دستاوردهای مهم حقوقی گروه حقوق مدنی در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ می پردازد.  که همچنین شامل تلاش‌ها توانمندسازی فعالانه مسلمانان آمریکایی و نقش این شورا در جستجوی تحقیقات مربوط به جرایم نفرت توسط مقامات اجرای قانون است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن