اخبارخارجی

عصبانیت صهیونیست ها از حذف نام اسرائیل از جام جهانی قطر

واژه «اسرائیل» از بخش فروش بلیط جام جهانی قطر در سایت فیفا حذف شد

آوای سنت : روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونوت نوشت که بخش ویژه فروش آفرهای جام جهانی فوتبال قطر در سایت فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا)، واژه «اسرائیل» را از این بخش حذف کرده و به جای آن از واژه «سرزمین های اشغالی فلسطین» استفاده کرد.

این رسانه صهیونیست افزود: این بخش پورتال فیفا توسط یک شهروند قطری مدیریت می شود و در آن امکان خرید بلیط براساس محل سکونت وجود دارد.

یدیعوت آحارونوت تصریح کرد: “هواداران فوتبالی اسرائیلی روز چهارشنبه وقتی به بخش آفرهای جام جهانی در سایت فیفا مراجعه کردند، متوجه شدند که اسم «اسرائیل» در آستانه برگزاری مسابقات جام جهانی امسال از فهرست اسامی این بخش حذف شده است.” رژیم اشغالگر اسرائیل از این اتفاق عصبانی و خشمگین شده است.

“نداو تسنساویر” خبرنگار بخش ورزشی روزنامه “ایدعوت احرونوت” گفت: میلیون ها اسرائیل جزئیات جام جهانی فوتبال که یکی از بزرگترین اتفاقات ورزشی جهان است و هر چهار سال یک بار اتفاق می افتد را پیگیری می کنند.

وی ادامه داد: اکنون اسرائیلی ها متوجه شدند که نام اسرائیل از سایت فیفا حذف شده و هر کس بخواهد بلیط گردشگری بگیرد، متوجه می شود که نام اسرائیل در لیست فیفا وجود ندارد و یک گزینه با عنوان “سرزمین های فلسطین اشغالی” جایگزین آن شده است.

بیست‌ودومین دورهٔ جام جهانی فوتبال از ۲۱ نوامبر تا ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ (۳۰ آبان تا ۲۷ آذر ۱۴۰۱) در قطر برگزار خواهد شد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن