اخبارخارجی

قرآن خواندن بازیکن لیورپول در هواپیما

آوای سنت : تصویری از قرآن خواندن محمد صلاح، بازیکن تیم فوتبال لیورپول انگلیس در سفر به کنیا همراه با تیم ملی مصر در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است.

به نقل از مصری تایمز، محمد صلاح، مهاجم مصری لیورپول در فیفادی همراه با تیم ملی کشورش راهی کنیا شد.

در همین سفر تصویری محمد صلاح در هواپیما منتشر شد که در حال خواندن قرآن است.

محمد صلاح این روزها به یکی از ستاره‌های مستطیل سبز تبدیل شده است تا حدی که او را با فوق ستاره‌هایی چون لیونل مسی و کریستین رونالدو مقایسه می‌کنند. عملکرد او در این فصل رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا آن چنان خیره‌کننده بود که حتی تعدادی از تماشاگران لیورپول چندی پیش در شعارهایی بیان کردند «اگر چند گل دیگر بزند، من هم مسلمان می‌شوم!». محبوبیت این فوتبالیست مسلمان در زادگاهش هم آن قدر زیاد است که در انتخابات اخیر مصر، بیش از یک میلیون بار نام محمد صلاح روی کاغذ رأی‌گیری درج شد.

در کنار درخشش او در ماه‌های اخیر، دعا خواندن او پیش از بازی، خوشحالی‌های مثال‌زدنی‌اش(سجده کردن) و قرآن خواندنش او را به صدر اخبار رسانه‌های مختلف به خصوص رسانه‌های کشورهای اسلامی رسانده است.

اما او تنها ستاره مسلمان کنونی جهان فوتبال نیست چرا که بازیکنان سرشناس زیادی خصوصا در لیگ برتر جزیره توپ می‌زنند که اسلام را به عنوان دین خود انتخاب کرده‌اند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن