اخبارخارجی

کمپین حمایت از غزه در کویت

غزه در قلب ماست

آوای سنت : دولت کویت، پس از تجاوزات اخیر اسرائیل، روز چهارشنبه کمپینی را برای جمع آوری کمک های مالی با هدف حمایت از مردم فلسطین در نوار غزه راه اندازی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه آوای سنت ، جمعیت هلال احمر کویت اعلام کرد این کمپین که “غزه در قلب ما” نامیده شده است، با هدف کمک به مردم نوار غزه و کاهش اثرات حملات مکرر رژیم صهیونیستی به این سرزمین است.

روزنامه محلی القبس به نقل از هلال السایر، رئیس هیئت مدیره انجمن گفت: این کمپین بخشی از وظیفه ملی و بشردوستانه انجمن در قبال مردم فلسطین ما است.

او افزود:هدف ما از این اقدام تامین برخی ازتجهیزات امدادی و پزشکی، سوخت و موادمورد نیاز بیمارستان های غزه برای کاهش سختی وضعیت انسانی در درمان  مجروحان است.

وی خاطرنشان کرد: این کمپین تداوم برنامه های جاری هلال احمر کویت برای حمایت از پایداری مردم فلسطین در برابر تجاوزات اسرائیل است.

وی افزود: این انجمن در چند روز گذشته هماهنگی های لازم را با هلال احمر فلسطین و مصر برای خرید مواد غذایی و سوخت از نوار غزه و همچنین خرید لوازم بهداشتی از بازار مصر انجام داده است.

جمعیت هلال احمر کویت در ۶ آگوست اعلام کرد که در حال ارائه کمک های فوری پزشکی به بیمارستان های نوار غزه است که ساکنان آن در نتیجه تجاوزات مستمر اسرائیل به نوار غزه با کمبود شدید دارو و تجهیزات پزشکی مواجه هستند. دفتر اطلاع رسانی دولت در نوار غزه اعلام کرد که تجاوزات رژیم صهیونیستی به ۱۵۰۰ واحد مسکونی خسارت وارد کرده است.

این سازمان همواره از کویت می‌خواهد که اهمیت اجرای اصل پاسخگویی در قبال تمامی موارد نقض قوانین بین‌المللی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین از سوی رژیم اشغالگر اسرائیل را به جامعه بین‌المللی یادآوری کند.

شایان ذکر است که قوانین کویت مجازات هایی  از حبس تا اعدام را برای عادی سازی تصویب کرده است و بر اساس قوانین این کشور هرگونه حمایت از اشغالگری اسرائیل خیانت محسوب می شود.

اصل مطلب را اینجا ببینید

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن