اخبارخارجی

کمپین شورای حکمای مسلمان مصر در تجلیل از پیامبر(ص)

آوای سنت : شورای حکمای مسلمان مصر در تجلیل از شخصیت پیامبر اکرم(ص) و معرفی پیام جهانی صلح و برادری ایشان، کمپینی را به زبان‌های مختلف راه‌اندازی کرد.

به نقل از ابوت اسلام، حضرت محمد(ص) از سوی خداوند متعال به عنوان رحمت برای همه مردم از هر نژاد و دینی فرستاده شده است. در واقع، تعالیم او شامل رحمت حتی در حق پرندگان و حیوانات و نهی از آزار و اذیت بدون دلیل آنها است.

در تلاش برای انتشار اطلاعات واقعی در مورد حضرت محمد(ص)، شورای حکمای مسلمانان مصر کمپین جدیدی را راه‌اندازی کرده است که پیام صلح و عشق پیامبر به بشریت را برجسته می‌کند.

این کمپین با هشتگ پیامبر بشریت(The #Prophet_of_Humanity) به زبان‌های مختلف و در تمامی شبکه‌های اجتماعی خواهد بود.

این شورا در یک سلسله پست در توییتر نوشت: شورای حکمای مسلمان قرار است یک کمپین تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی راه‌اندازی و پیام رحمت حضرت محمد(ص) مبنی بر صلح و عشق به بشریت را معرفی کند.

همچنین هدف از این کمپین پاسخگویی به هرگونه اطلاعات نادرست درباره اسلام با استفاده از سخنان خود حضرت محمد(ص) و نیز قوانین اسلامی الهام گرفته از ایشان است.

این شورا در توییتر خود اضافه کرد: این کمپین برخی از اخلاق و اعمال حضرت محمد(ص) و همچنین پیام آن حضرت در مورد صلح و محبت برای تمام جهان را معرفی می‌کند.

سیره پیامبر با دعوت او به برادری انسانی و آزادی دینی که نمونه‌ای از آن در «عهدنامه مدینه» آمده است، الهام‌بخش بسیاری از اعلامیه‌های مدرن در همین زمینه بوده است.

کمپین پیامبر بشریت همچنین توصیفات علمای بزرگ اسلامی از جمله احمد الطیب، شیخ الازهر و رئیس شورای حکمای مسلمانان از پیامبر اسلام(ص) را به جهانیان ارائه خواهد داد.  همچنین گزیده‌هایی از سخنان تعدادی از علما و فیلسوفان غیرمسلمان که پیامبر اسلام(ص) و دستاوردهای بی‌شمار او را برای بشریت ستوده‌اند، در ضمن این کمپین منتشر می‌شود.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن