اخبارخارجی

گوندوغان: مسلمانان به جام جهانی قطر۲۰۲۲ افتخار می کنند

آوای سنت : «ایلکای گوندوغان» بازیکن ترک تبار تیم ملی آلمان گفت: مسلمانان به جام جهانی قطر ۲۰۲۲ افتخار می کنند و زمان بحث های سیاسی به پایان رسیده است.

به نقل از الجزیره، «ایلکای گوندوغان» بازیکن ترک تبار تیم ملی آلمان در گفتگو با روزنامه انگلیسی«د آتلانتیک» گفت: دیدگاه شخصی من این است که اکنون بحث‌ها و کارهای سیاسی تمام شده است. ما اکنون اینجا هستیم و معتقدم که به قطر برای میزبانی جام جهانی به عنوان اولین کشور مسلمان بسیار افتخار میکنیم. من از یک خانواده مسلمان هستم . به همین دلیل می گویم که جامعه مسلمان به قطر افتخار می کنند.

وی درباره اقدام بازیکنان فوتبال آلمان در بازی اول دربرابر ژاپن مبنی بر قراردادن دست مقابل دهان شان، گفت:  تعدادای از بازیکنان نسبت به تصمیمات فیفا عصبانی بودند. اینگونه اعتراض خود را نشان دادند. ما پس از بحث و بررسی در تیم تصمیم گرفتیم که به این شیوه اعتراض خود را اعلام کنیم. زمانی که قرار است کاری انجام شود، پس باید به عنوان عضوی از تیم همراه شد.

گوندوغان در پایان گفت: اکنون زمان لذت بردن و جشن گرفتن فوتبال است. این مهم‌ترین چیز است.

فدراسیون فوتبال فیفا از تیم‌های شرکت کننده در جام جهانی قطر ۲۰۲۲ خواسته بود تا روی فوتبال تمرکز کنند و از اقدامات غیراخلاقی بپرهیزند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن