اخبارداخلی

۱۱۴ دانش‌آموز کردستانی در دوازدهمین مرحله المپیاد نانو حضور دارند

 آوای سنت : سرپرست المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو گفت: ۱۱۴ نفر از مجموع ۵۲۴ دانش آموز راه یافته به این مرحله از المپیاد نانو کشوری کردستانی هستند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کردستان، نسیم ذوقی اظهار کرد: مرحله دوم دوازدهمین المپیاد نانو به صورت تستی تشریحی و حضوری بوده و بر این اساس دانش آموزان شرکت کننده در ۱۲۰ دقیقه به ۲۰ سوال تستی و ۶ سوال تشریحی پاسخ می دهند.

وی افزود: شرکت کنندگان امروز پنجشنبه ۱۸ شهریور در پنج حوزه در شهرستان های سنندج، سقز، مریوان، قروه و دیواندره با هم رقابت می کنند.

سرپرست المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو با بیان اینکه شرکت کنندگان در این مرحله باید رضایت نامه کتبی حضور در محل آزمون به همراه داشته باشند، ادامه داد: با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا و به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در هر استان یک حوزه برای آزمون انتخاب شده تا علاقه‌مندان بتوانند به راحتی در این آزمون شرکت کنند.

ذوقی یادآور شد: در همه حوزه‌ها، شیوه نامه های بهداشتی حفاظت در برابر بیماری کرونا رعایت می شود و حاضرین در محل آزمون نیز موظف به رعایت این شیوه نامه هستند و از حضور شرکت کنندگان بدون استفاده از ماسک در جلسه آزمون، جلوگیری می شود.

گفتنی است مرحله دوم دوازدهمین دوره المپیاد فناوری نانو امروز پنجشنبه ۱۸ شهریور در استان های مختلف کشور از جمله کردستان برگزار می شود

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن