اهل سنت ایرانشخصیت ها و گروه ها

ادعای دفاع از حقوق بشر غرب دروغ است

انتقاد مولانا فقهی درباره دروغ پردازیهای حقوق بشری غرب

آوای سنت: مدرس حوزه علمیه تایباد دفاع از حقوق بشر و مبارزه با تروریسم را اداعایی بی اساس از سوی آمریکا و غرب دانست.

به گزارش آوای سنت، مولانا بهزاد فقهی سازمان های حقوق بشر را ناقض حقوق برابر برای همه دانست و گفت: امروز عده ای دارند از آشفته بازار آخرالزمان و نگاه ابزاری به مشکلات و نقاط ضعف سایرین به نفع خود سواستفاده و بهره کشی می کنند تا به ثروت بیشتری دست یابند. آنها مردم خود را با کلمات زیبا و فریبنده اغوا می کنند، چون قلبا نمی خواهند مشکل انسان های درگیر با تروریسم حل و فصل شود. شعار این کشورهای به اصطلاح مدافع آزادی اجرای دمکراسی و دفاع از حقوق بشر و حقوق زنان بوده و است.

مولانا فقهی با یادآوری این مطلب که دولت های منفعت طلب به بهانه مبارزه با تروریسم ممالک اسلامی را به اشغال خود در آورده و یا در آنها اقدام به ایجاد پایگاه نظامی می کنند، افزود: آمریکا و غرب قطعنامه های سازمان ملل را به نفع خود مصادره می کنند و از این رو با وجود همه شعرهایی که سر می دهند هیچ تحولی که حکایت از واقعی بودن ادعایشان باشد در عملکردشان به چشم نمی خورد.

اگر هدف آنها دفاع از حقوق بشر بود، مردم میانمار در طی چند سال گذشته اوضاع به مراتب بهتری داشتند، اما مردم آن را به جرم مسلمان بودن، یکی پس از دیگری می کشند و منازل شان به آتش کشیده می شود.

بنابر‌این اگر هدف دفاع از حقوق بشر است، چرا کسی به خاطر نجات زندگی آن مردم بی‌دفاع و بی گناه لشکر کشی نمی کند، چرا در آن کشور از مبارزه با تروریسم خبری نیست و چرا آدم کشان میانماری بعنوان تروریست محکوم و تحریم نمی شوند!

وی در این رابطه ادامه داد: مدافعان دفاع از حقوق بشر این کشتارها را حتی در رسانه هایشان هم منتشر نمی کنند، اما در جایی که ذی نفع باشند به بهانه دفاع از حقوق زنان و دفاع از آزادی لشکر خود را به حرکت در می آورند. مدافعان ظاهری حقوق بشر تمایل ندارند طرفدار حقوق آن عده از زنانی باشند که پایتخت کشور های غربی زندگی می کنند و می خواهند حجاب اسلامی داشته باشند، اما از سوی دیگر بشدت طرفدار برهنگی و دفاع از آزادی زنان مانکن در جوامع لجام گسیخته هستند.

مولانا فقهی با انتقاد از تبعیض بر علیه جامعه سیاهپوستان در آمریکا عنوان نمود: در کشوری که ادعای تمدن دارد سیاهپوستان را فقط بخاطر رنگ پوست شان از حقوق برابر محروم می کنند.. بعد از جنگ جهانی دوم سیاستمدارانی که در تشکیل سازمان ‌ملل نقش داشتند، خودشان را دارای حق وتو می دانند و در عین حال نوع دوستی و برابری را در غالب شعار سر می دهند. آنها خود را جزو افراد خاصی می دانند که می توانند به میل و اختیار خود تصمیم بگیرند و یا جلوی اجرای قوانین مخالف را بگیرند. سیاستمداران آنها گرچه با اصرار بر طبل مبارزه با تروریسم می کوبند، لیکن به دنبال از بین بردن آن نبوده و دائما مشغول بررسی هستند که از تروریسم چطور به نفع خودشان استفاده کنند، لذا در دنیا هیچ منطقه را نمی توان مثال زد که آین افراد توانسته باشند تروریسم را در آنها ریشه کن نمایند.

مدرس حوزه علمیه ابوبکر تایبادی در پایان خاطرنشان کرد: تجاوز گران به هر جایی که لشکر کشی کردند، ملت ها تضعیف و تروریسم قوی تر شده است. آمریکا و متحدانش دو دهه افغانستان را به همین بهانه به اشغال خود در آورده بودند و هیچ دستاوردی که به نفع مردم افغان و نشان از رشد زیرساخت های اقتصادی در آن کشور باشد از خود بر جای نگذاشتند. آنها امروز با ذلت از این کشور خارج شدند، ولی پیش از ترک افغانستان، باقیمانده وسایشان را تخریب کردند تا افغان‌ها نفعی از آنها نبرند‌.

تنها افراد دلسوز واقعی ملت انبیا و یا جانشینان آنها هستند که می خواهند به طریقه الهی به انسان ها یاری برسانند تا از ورطه هلاکت و نابودی نجات پیدا کنند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن