اهل سنت ایرانمناطق و پراکندگی

امروز توجه و تمرکز در تولید و عرصه اقتصادی از الزامات و واجبات جامعه است

آوای سنت : افندی عزت شیخ مدیر مدرسه علوم دینی اهل سنت محمدیه شهرستان تالش ضمن تبریک سال نو، نامگذاری سال جدید با عنوان تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها را بر گرفته از اقتضاعات امروز جامعه عنوان کرد.

افندی عزت شیخ مدیر مدرسه علوم دینی اهل سنت محمدیه شهرستان تالش درطی گفتگویی ضمن تبریک سال نو، نامگذاری سال جدید با عنوان تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها را بر گرفته از اقتضاعات امروز جامعه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری با بهره گیری از تدبیری هوشمندانه، معضل امروز جامعه را وجود موانعی برای رونق تولید عنوان کردند، گفت: مسئولان امر باید با پشتیبانی از تولید و برطرف کردن موانع تولید، مسیر را برای پیشرفت اقتصادی هموار کنند، زیرا اگر کشور در بعد اقتصاد حرکت روبه جلو داشته باشد دشمن را از موضع قدرت پایین می آورد و به عقب می راند.

مدیر مدرسه علوم دینی اهل سنت محمدیه تالش در ادامه سخنان خود با برخی از موانع تولید، افزود: شعار امسال  با عنایت به شرایط کشور و فشار های خارجی یک شعار راهبردی است و وظیفه همگان است که از تولیدات داخلی حمایت و موانع تولید را برطرف سازند تا محصولاتی با کیفیت در کشور تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه امروز توجه و تمرکز در تولید و عرصه اقتصادی از الزامات و واجبات جامعه است، اظهار داشت: امروز دشمن با وضع شدیدترین تحریم های ظالمانه اقتصادی دست به جنایت زده و فشار اقتصادی شدیدی را بر ملت ایران تحمیل نموده است، لذا ایستادگی در برابر این فشار های امری واجب است، اما آنچه از آن واجب تر می باشد، این است که برای مقابله با این فشار ها و تحریم ها اقدامی مناسب انجام شود تا کشور را در برابر تحریم ها مصون دارد و آن حمایت از تولید است.

افندی عزت شیخ با بیان اینکه ایران اسلامی پتانسیل تبدیل شدن به قدرت اقتصادی را دارد، افزود: حمایت از تولید مصادیق زیادی دارد و نیازمند همت بالا است و باید همه نهاد های مسئول با تلاش جهادی در راستای تحقق شعار سال تلاش کنند و با انسجام ، وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان این مهم به نتیجه برسد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن