اهل سنت ایرانمناطق و پراکندگی

ترویج اختلافات قومی و مذهبی توطئه استعمار جدید است

آوای سنت : امام جمعه پاوه با بیان اینکه امروز جبهه استعمار جدید با هجمه فرهنگی به دنبال تفرقه، توطئه و تخریب است، گفت: یکی از این توطئه ها ، ترویج اختلافات قومی و مذهبی است .

ماموستا ملا قادر قادری روز پنجشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاوه با بیان اینکه فرهنگ به مجموعه ای از عقاید و افکار سنن و آداب و فولکلور و روش زندگی اطلاق می شود افزود: مبارزه با فرهنگ،آداب، سنتها و به ویژه پوشش، ترور شخصیتی افراد مؤثر، شکسته شدن حریم خانواده ها و اشاعه فرهنگ غربی در رسانه ها با هدف نفوذ به درون خانواده از دیگر برنامه‌های جدید و هجمه‌های فرهنگی دشمنان است

وی تصریح کرد: با رشد روزافزون هجمه‌های فرهنگی دشمنان در رسانه‌ها و فضاهای مجازی،آگاهی و هوشیاری بیشتر مردم و مسئولین ضروری است چرا که دشمن با جنگ سخت و مسلحانه راه به جایی نخواهد برد.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاوه ادامه داد:کار فرهنگی سخت و دشوار است و بودجه و اعتبارات بیشتری باید به این حوزه تخصیص شود.

ماموستا قادری گفت: در جمهوری اسلامی موفقیت های زیادی حاصل شده اما از نظر تربیت نیروی متعهد می بایست بیشتر کار می کردیم چرا که امروز شاهدیم مسئله واکسن، فوتی های ناشی از کرونا و به تازگی زندان اوین که ناشی از اهمال کاری برخی از مدیران است سوژه و خوراک رسانه های بیگانه شده است.

وی با بیان اینکه توجه به فرهنگ عمومی توجه به رسالت پیامبر اسلام (ص) و علمای اسلام است اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام(ص) برای تصحیح فرهنگ بسیار تلاش کرد و فرهنگ اسلامی را بر فرهنگ کفر پیروز و جایگزین فرهنگ غیرتوحیدی نمود.

امام جمعه پاوه اضافه کرد:حدود ۲ سال است که جلسات این شورا به دلیل شیوع کرونا، برگزار نشده و تصویب روز ۲۶ مرداد به عنوان روز ملی پاوه از اولویتهای این شورا و این جلسه است.

ماموستا قادری یاداور شد: معمار کبیر انقلاب اسلامی برای شکست حصر پاوه و آزادسازی این شهر ۲ پیام ویژه صادر کرد و این اهمیت موضوع را می رساند و بایستی مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه نیز گفت: در حوزه فرهنگ، رسالت همه نهادها مشخص شده و صدا و سیما به عنوان یکی از مجریان این حوزه باید بیشتر و بهتر نقش خود را ایفا کند.

جلیل بالایی افزود: جلسات شورای فرهنگ عمومی از اهمیت خاصی برخوردار است و باید با بهره گیری از شوراهای مختلف از جمله شورای اجتماعی، اداری و تامین ، این شورا را تقویت کنیم.

وی ادامه داد: کاهش سن ازدواج، افزایش طلاق، ترافیک از آسیب هایی است که در جامعه وجود دارد و با توجه به مشارکت ستودنی مردم ، باید بتوانیم بیشترین بهره را ببریم.

سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه اضافه کرد: برای تصویب ۲۶ مرداد به عنوان روز ملی پاوه، باید همه مستندات قابل دفاع تهیه و به استان ارسال شود تا در شورای فرهنگ عمومی استان و سپس در شورای کشور به تصویب برسد.

در پایان این نشست از سوی شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاوه، روز ۲۶ مرداد به عنوان روز ملی پاوه تصویب و به امضاء اعضا رسید

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن