اهل سنت ایرانعمومی

جریان شیعه انگلیسی چه از جان وحدت اسلامی جامعه می خواهد؟

آوای سنت : درست پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از اقدام حکیمانه رهبر معظم انقلاب و انتصاب دریادار شهرام ایرانی از فرزندان شایسته اهل سنت به عنوان فرمانده جدید نیروی دریائی ارتش، جریان منفور شیعه انگلیسی با توهین به مقدسات اهل سنت در صدد تحت الشعاع قرار دادن این اقدام و ضربه زدن به وحدت اسلامی ایران بار دیگر با توهین در روز عاشورای حسینی دل اهل سنت را به درد آورده است.

اگر چه حساب این جریان منحوس از مجموعه نظام جداست و فصل الخطاب برای اهل سنت فتوای تاریخی رهبر انقلاب است اما این موضوع از نمایندگان مجلس سلب مسئولیت نکرده و می بایست به صورت جدی موضوع جرم انگاری توهین به مقدسات را پیگیری نمایند و نهادهای امنیتی نیز با برخورد جدی با این مداح هتاک از سوءاستفاده جریان های مخرب جلوگیری نمایند.

در پایان نیز می بایست نکته ای را به فعالان رسانه ای و اجتماعی منطقه گوشزد نمایم که انتشار این موضوع تنها به دیده شدن این جریان کمک کرده و سبب تکدر خاطر مردم می شود.

اگرچه اقدام توهین آمیز این مداح هتاک می بایست مجدانه توسط نهادهای امنیتی و قضائی پیگیری و برخورد جدی شود اما این موضوع نیز می بایست مدنظر قرار گیرد که اهل سنت خود تریبون تبلیغ این جریان افراطی قرار نگیرد.

متین نیازی
فعال اجتماعی و پژوهشگر مسائل حقوقی

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن