اهل سنت ایرانمناطق و پراکندگی

جلوگیری از هدر رفت تسهیلات به بهانه تولید

آوای سنت : امام جمعه اهل سنت سراوان اظهار داشت باید جلوی افرادی که به بهانه تولید و اشتغال زایی و رونق اقتصادی، تسهیلات دریافت می‌کنند اما برای منفعت خودشان از آن استفاده می‌کنند و به اقتصاد کشور ضرر می رسانند و موجب هدر رفت سرمایه ها می شود، گرفته شود و قوه قضاییه به جد ورود پیدا کند .

مولوی عبدالصمد ساداتی امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان در طی گفتگویی در مورد شعار سال ۱۴۰۰ شمسی گفت: کارخانه ها و واحد های تولیدی گاهی برای دریافت مجوز به مشکلات متعددی برخورد می کنند، از طرفی رونق تولید و اشتغال در مناطق محروم از اهمیت بالایی برخوردار است.

مولوی سید ساداتی خاطرنشان کرد: در استان سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های بسیاری وجود دارد که به خوبی از آنها استفاده نشده است و نیاز به سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در بخش خصوصی وجود دارد.

وی افزود: برای رونق تولید موانع باید برداشته شود و به تولید کنندگان تسهیلات قابل‌قبولی داده شود.

امام جمعه اهل سنت سراوان اظهار داشت: باید جلوی افرادی که به بهانه تولید و اشتغال زایی و رونق اقتصادی، تسهیلات دریافت می‌کنند اما برای منفعت خودشان از آن استفاده می‌کنند و به اقتصاد کشور ضرر می رسانند و موجب هدر رفت سرمایه ها می شود، گرفته شود و قوه قضاییه به طور جدی ورود پیدا کند .

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن