اهل سنت ایرانشخصیت ها و گروه ها
موضوعات داغ

سفر درمانی مولانا عبدالحمید به ترکیه

آوای سنت : یکی از کاربران سایت آوای سنت بنام عبدالله اخیرا با ارسال نظری برای ما خواستار اطلاع رسانی ما درباره اخبار منتشر شده درباره سفر مولانا عبدالحمید به ترکیه شده است.

با توجه به اینکه در نظر ارسالی از طرف این کاربر جملات و عبارات نامناسبی استفاده شده است ،از انتشار آن معذوریم.رعایت ادب و حرمت شخصیت ها و افراد بر همه ما واجب و نشان دهنده بالندگی فکری و بلوغ اجتماعی ماست.

در زمینه خبر با سفر مولانا عبدالحمید به ترکیه نیز بر اساس برخی از مطالبی که در فضای اجتماعی منتشر شده است بنظر می رسد ایشان برای سفر درمانی و رسیدگی به مشکلات قلبی و چشم شان از هفتم تیرماه عازم ترکیه شده اند.چند کانال مجازی این خبر را به نقل از حافظ اسماعیل داماد مولانا منتشر کرده اند.

اما انتشار پستی منتسب به محمد طیب اسماعیل زهی فرزند مولانا عبدالحمید درباره اینکه مولانا عبدالحمید در کشور ترکیه واکسن فایزر تزریق کرده اند،قدری برای این سفر حاشیه ساز شده است.گویا این پست بعد ازانتشار از توییتر فرزند مولانا حذف شده است.

در سال گذشته نیز انتشار برخی از تصاویر از سفر درمانی مولانا عبدالحمید به ترکیه با برخی از حاشیه سازیها درفضای مجازی مواجه شد.

بیشتر بخوانید :

حاشیه هایی از سفر درمانی مولانا عبدالحمید به ترکیه

بنظر می رسد اطلاع رسانی شفاف تر تیم رسانه ای دفتر امام جمعه اهل سنت زاهدان در این قبیل موارد، بتواند از حاشیه های زائد در پیرامون آن جلوگیری نماید.

لازم به ذکر است که در هفته های اخیر استان سیستان و بلوچستان در بدترین شرایط کرونایی قرار داشته و مردم این استان یکی از بالاترین آمار جانباختگان را از زمان آغاز شیوع این ویروس خطرناک تجربه کرده اند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن