اهل سنت ایرانشخصیت ها و گروه ها

مولانا توکلی:تلاش آمریکا برای راه اندازی جنگ در بلاد اسلامی

تشریح علائم ظهور قیامت در کلام مولانا توکلی

آوای سنت: امام جمعه اهل سنت تایباد در سخنانی برخی از علائم ظهور قیامت را تشریح کرد.

مولانا غلام نبی توکلی در تازه ترین بیانات خود با اشاره به علاقمندی برخی خانواده های مسلمان به پیگیری مستمر برنامه ها و فیلم های مختلف از شبکه های ماهواره ای درباره نشانه های قیامت ابراز کرد: شبکه های ماهواره ای از نشانه های ظهور قیامت هستند. نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله وسلم در این باره فرمایش می دارد، نزدیک است که بدی و شر برای شما از آسمان فرو ریزد.

منظور آن حضرت از شر می تواند همین امواجی باشد که مفسدین با استفاده از آنها پشت سرهم و پیوسته بر مسلمانان فرو می ریزند تا به تدریج تعصب دینی و علاقه به احکام و آموزه های دینی را از فرزندان مسلمانان گرفته و به وادی گمراه کننده هدایت نمایند.

وی ظهور خوارج را از دیگر نشانه های قیامت خواند و افزود: این ماجرا در زمان در زمان خلافت حضرت علی رضی الله عنه رخ داد. گروهی که از لشکر مسلمین جدا شده و سربه طغیان گذاشته بودند، راهها را بر مردم می بستند تا جایی که یکی از اصحاب پیامبر اکرم که با همسر باردار خود از مسیری می گذشت را کشتند و جنین همسر او را از شکمش بیرون کشیدند. آنها با دست زدن به این گونه اعمال می خواستند رعب و وحشت را در دل مردم انداخته و با سلب امنیت، عقیده مردم را نسبت به اقتدار امام و خلیفه مسلمین ناامید کنند.

وقتی این موضوع به اطلاع  خلیفه مسلمین رسید، ایشان برآشفته شد، اما قبل از اعلام جنگ حضرت عباس را فرستاد تا با آنها صحبت کند. در این مناظره چهار هزار نفر توبه کردند، پس از آن جنگ در گرفت و چهار هزار نفر نیز کشته شدند. دو هزار نفر اسیر و دو هزار نفر دیگر فرار کردند. پیامبر اسلام صلی الله علیه واله وسلم از قبل چنین مسائلی را پیش بینی و فرمایش کرده بود، این افراد قرآن می خوانند، ولی قرآن از حنجره آنها بالاتر نمی رود. آنها مانند تیری پرتاب شده از کمان از دین خارج شده و تبدیل به بلای روزگار خود خواهند شد.

مولانا توکلی در این خصوص ادامه داد: ظهور دجال نشانه مهم دیگری از قیامت است. قبل از ظهور دجال اصلی، سی دجال دیگر ظهور کرده و ادعای پیامبر می کنند. نبی مکرم درباره این مسئله می گوید، قیامت نخواهد آمد مگر آنکه عده ای از امت من مشرک شده و بت ها را بپرستند. از امت من  تعداد ۳۰ نفر ادعای پیامبری خواهند کرد که از بین آنها چهار نفر زن قرار دارند.

امام جمعه اهل سنت تایباد عنوان نمود: اسود یمنی که در حیات پیامبر ادعای نبوت داشت که سپاه اسلام او را سرنگون کرد. فرماندهی این سپاه را یک مسلمان ایرانی به نام فیروز برعهده گرفته بود. دومین نفر مسلمه کذاب و سومی همسر وی بود، در دوره معاصر نیز غلام احمد قادیانی در هندوستان ادعای نبوت و سپس ادعای پروردگاری کرد!! همچنین باب نیز ابتدا ادعای مهدویت، سپس نبوت و بعد از آن ادعای خدایی کرد، بهایی ها از پیروان او هستند!! اینها دجالان روزگار در عصرها و زمان های مختلف هستند که اداعاهای دروغین زیادی را مطرح ساخته و خود را به پیامبر خدا معرفی کرده اند، ولی با این ادعاها راه به جایی نبرده و همگی به زمره مرتدین پیوستند.

مولانا توکلی در خصوص نشانه دیگری به نقل از رسول گرامی اسلام از قیامت خاطر نشان ساخت: در نزدیکی قیامت امنیت در سرزمین های اسلامی به بالاترین حد خود خواهد رسید و شخصی که از عراق تا مکه می رود بین راه از گم شدن و یا سرقت اموالش دغدغه نخواهد داشت. همچنین در برهه ای قبل از قیامت کشتار بسیار اتفاق می افتد و قتل ها به حدی زیاد می شود که نه قاتل می فهمد چرا کشته است و نه مقتول می داند چرا کشته شده است.

امروز آمریکا توانسته این موضوع را نمایان کند، دولتمردان این کشور، مزدور مسلمان اجیر می کنند تا مسلمانان به دست یکدیگر کشته شوند و همانطور که می بینیم در جنگ میان دو گروه نه قاتل و نه مقتول علت این کشتار را نمی فهمد. سالهاست که در کشور همسایه جنگ و درگیری میان مردمی در جریان می باشد که ساکنان اصلی آن را تشکیل می دهند، لیکن گروهی به نفع دولت مرکزی و گروهی دیگر بخاطر نفع خود و ذر راستای اهداف دشمن دست به کشتار می زنند. هدف آمریکا و متحدانش ادامه این جنگ ها و کشتارهای فرسایشی در خاورمیانه است و مسلمانان که پی به این هدف شوم دشمنان برده اند نباید بیش از این اجازه بدهند که جنگ ها و دشمنی ها ادامه پیدا کند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن