زن و خانوادههمسرداری

خیانت در محل کار و روش های مقابله با آن

(بخش دوم)

بخش اول را (اینجا) مطالعه کنید

آوای سنت : اگر رفتار همسرتان با شما سرد شده است ، تغییر کرده است و ساعات کاری اش طولانی تر شده یا مسافرت های کاری اش بیشتر شده است و حس میکنید که ممکن است به شما خیانت کند میتوانید نشانه های زیر را در موردش بررسی کنید.

همیشه مشغول کار است

طولانی تر شدن ساعت های کاری یکی پوشش قدیمی و کلاسیک برای خیانت در محل کار است. چنین افرادی معمولا زیاد شدن کارها یا کارهای عقب مانده را به عنوان بهانه ای برای بیشتر ماندن کنار همکارشان استفاده میکنند.

اگر همسرتان قبلا ساعت مشخصی به خانه می آمد و حالا ساعت برگشتنش نامنظم شده است یا هر ساعتی برای کار از خانه خارج می شود نشانه خوبی نیست.

تغییر الگوی کاری یکی از علایم مهم خیانت محسوب می شودبه خصوص اگر ناگهانی و غیرمنتظره باشد.

همسرتان به جلسات متعدددی می رود،اتفاقات پیش بینی نشده ای باعث می شود که همسرتان شبانه به محل کار برود ، برنامه ریزی های جدید و توجیهات جدید برای نبودن کنار شما همه جزو علایم خیانت است.

قبل از مشکوک شدن در این باره از همسرتان توضیح بخواهید اگربا آرامش برایتان توضیح داد و نگرانیتان را درک کرد و  دلایلش منطقی بود میتوانید نگرانی را کنار بگذارید.

کارشان را به شما ترجیح میدهند

یکی از نشانه های مهم همسران خیانت کار این است که توجهشان به شما کم می شود و شما دیگر اولویت زندگی او نیستید و زمان کمتری را به شما اختصاص میدهد حتی وقتی به خانه می آید دوباره سرش در گوشی یا کامپیوتر است و حتی ترجیح میدهد در اتاق تنها بماند.

اگر همسرتان قبلا در مورد محیط کارش صحبت میکرد و الان دیگر علاقه ای به این گفتگو ها ندارد متاسفانه نشانه خوبی نیست.

اگر ارتباطتان کمتر شده و دیگر گفتگوی خاصی با هم ندارید میتواند به این معنی باشد که حرفهایش را با شخص دیگری میزند.

اگر همسرتان از نظر عاطفی دیگر در دسترس شما نیست و احساس می کنید از شما فاصله می گیرد و حوصله حرف زدن با شما را ندارد و دنبال بهانه برای فاصله گرفتن از شماست و بی دلیل عصبی می شود ، زنگ خطر بزرگی به گوش می رسد.

سفرهای کاری زیاد

افرادی که معمولا زیاد به سفر کاری میروند احتمال خیانتشان بالاتر می شود، چنین افرادی به راحتی می توانند حتی دو زندگی کاملا مجزا از هم را اداره کنند بدون این که همسرانشان متوجه خیانتشان شوند.

فردی که زیاد مسافرت کاری می رود دیگر نیاز به توجیه دیر آمدن های شبانه یا شب نیامدن ندارد و میتواند با فراغ بال به خیانتش برسد.

شاید همیشه نتوان مسافرت های کاری را دلیلی بر خیانت دانست ولی اگر سفرهای همسرتان بیشتر و طولانی تر شده و باعادت های قبلی اش همخوانی ندارد نباید آنها را نادیده بگیرید.

متاسفانه بیشتری آمار خیانت در محیط کار متعلق به کسانی است که سفرهای کاری ، کنفرانس ها و جلسه های زیادی دارند. به خصوص اگر در طول این مسافرت ها تماس کمتری با شما دارد و اطلاعات محل اقامتش را در اختیار شما نمی گذارد.

علائم خیانت کردن همسر در محیط کار

تغییرات ظاهری چشمگیر

اگر همسرتان ناگهان به زیبایی ظاهری خودش اهمیت بیشتری می دهد یا به یک باره به فکر تناسب اندام و عطر زدن افتاده و لباس هایی میپوشد که قبلا به پوشیدنشان عادت نداشت زنگ خطر است.

رفتن شما به محل کارش او را عصبی می کند

اگر رفتن شما به محل کار همسرتان خط قرمز او است و به جای خوشحال شدن از سرزدن و سورپرایز کردنش به شدت عصبی و خشمگین می شود و رفتاری غیر منطقی نشان میدهد احتمالا خبری در جریان است.

به علاوه اگر هیچگاه شما را به دورهمی های کاری و مهمانی های کاری نمیبرد میتوند هشدار دهنده باشد.

رفتار همکاران همسرتان مشکوک است

اگر رفتار همکاران همسرتان با دیدن شما تغییر میکند و حس می کنید پشت سرتان حرف میزنند میتواند به این دلیل باشد که همکاران همسرتان به خیانتش پی برده اند و همین مسئله باعث تغییر رفتارشان شده است.

سورپرایزهای همسرتان بیشتر شده

اگر با وجود این که نبودن های همسرتان بیشتر شده است ولی سورپرایزهایش بیشتر شده ، برایتان هدیه می خرد ، شما را به مسافرت می  فرستد ، با گل به خانه می آید ، شما را برای رفت و آمد و مهمانی رفتن آزاد گذاشته است و از مهمانی رفتن های شما به تنهایی استقبال میکند و از نظر مالی بیشتر به شما می رسد ممکن است دلیلی بر خیانتش باشد. او میخواهد با این کارها بار عذاب وجدانش را کمتر کند یا این که شما را سرگرم کند تا متوجه کارهای او نشوید.

تمام

 

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن