مجلس و نمایندگان
موضوعات داغ

انتقادات معین الدین سعیدی از بی تدبیری دولتمردان+فلیم

تذکر نماینده چابهار در نشست 29 فروردین

آوای سنت: نماینده اهل سنت مردم چابهار اجرایی شدن قرارداد ایران و چین را منوط به تصویب آن در مجلس شورای اسلامی دانست.

به گزارش آوای سنت، معین الدین سعیدی در جریان جلسه علنی مجلس مورخ بیست و نهم فروردین ماه جاری طی تذکر شفاهی قالیباف رئیس مجلس را مخاطب قرار داد و گفت: مردم حق دارند زوایای مختلف توافقنامه ۲۵ ساله چین را بدانند. براساس اصول ۷۷ و ۱۲۵ قانون اساسی این موافقتنامه باید به تصویب مجلس برسد، یادمان باشد که مجلس در راس امور است.

نماینده چابهار در بخش دیگری از سخنان خود بار مسئولیت شیوع گسترده پیک چهارم کرونا را متوجه سیاست های اشتباه رئیس جمهور دانست و افزود: ایشان در شیوع پیک چهارم عالم و آدم را به جز خود مقصر می داند. ستاد ملی کرونا،در تعطیلات نوروزی سفرها را محدود نکرد و حال، بنده از ایشان تقاضا دارم که مردم را بابت این مسئله و ایستادن در صف های طویل مرغ که به شیوع ویروس ویرانگر کمک کرده اند، ببخشد! ناهماهنگی دستگاه های دولتی باعث شده است تا آنها نتوانند واکسن وارد کشور کنند. مطمئنا این راهی که آقای روحانی می رود به ترکستان است.

سعیدی در ادامه وزرای نفت، بهداشت و آموزش و پرورش را خطاب قرار داد و اظهار داشت: در حوزه انتخابیه بنده حتی یک متر لوله گذاری نفت اتفاق نیفتاده است. وزیر محترم نفت در ایفای مسئولیت اجتماعی خود در محروم ترین نقطه کشور چه کرده است؟! در این میان حتی اگر استیضاح مجلس گریبان تان را نگیرد ،در برابر پیشگاه عدل الهی چه جوابی خواهی داد؟

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با درخواست از وزیر بهداشت برای بازدید از بیمارستانهای نیک شهر و چابهار متذکر شد: بنده از ایشان می خواهم به منطقه بیاید تا معنای واقعی فاجعه درمان را حس کرده و به جای مرثیه سرایی برای جان این مردم ارزش قائل شود. ما از وزیر آموزش و پرورش انتظار یاری داشتیم، اما غلط بود آنچه می پنداشتیم. آیا ایشان می داند که در گزینش های اخیر بر خلاف مصوبه سازمان امور اداری- استخدامی عمده نیروهای کارآمد ماندگار بومی حذف شده اند. بنده از ایشان مصرانه درخواست تجدید نظر دارم.

لینک دانلود

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن