مجلس و نمایندگان

انتقاد نماینده ایرانشهر از صف های طولانی سوخت و نان

آوای سنت: نماینده ایرانشهر و راسک ایجاد صف های طویل برای تهیه انواع سوخت مصرفی و نان در بلوچستان را مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش آوای سنت، عبدالناصر درخشان با انتقاد به عدم نظارت وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و کشور بر صف‌های طولانی جهت تامین نان و نحوه توزیع آرد و پایین بودن کیفیت آن در سیستان و بلوچستان طی تذکری گفت: در سیستان و بلوچستان که به خودی خود استانی محروم به حساب می آید صف‌های طویل گاز، نفت، بنزین یک دغدغه مهم برای ساکنین بود و اخیرا صف‌های طویل تهیه نان هم به آن افزوده شده است. این مسائل وقت زیادی از مردم را هدر داده و امانشان را بریده است. در عین حال دولت نیز متاسفانه توجهی به این مشکلات نشان نمی دهد.

وی در این خصوص ادامه داد: بدون شک وجود صف‌های طویل برای تهیه نان به عنوان قوت غالب این منطقه در شان مردم نجیب و مظلوم این منطقه نمی باشد.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان خطاب به وزرای جهاد کشاورزی و کشور، تصریح کرد: مگر ما در تولید گندم و آرد به خودکفایی نرسیده‌ایم؟ چرا نظارتی از سوی استانداری‌ها و فرمانداری‌ها در خصوص صف‌های طولانی جهت تامین نان و نحوه توزیع آرد و پایین بودن کیفیت آن در این استان وجود ندارد؟

درخشان همچنین تاکید کرد: دولت مکلف است که ضمن تخصیص سهمیه آرد مورد نیاز استان، خصوصا شهرهای ایرانشهر، دلگان، بمپور، سرباز، فنوج، راسک، آشار و بخش‌های بنت، لاشار و آهوران نسبت به توزیع دقیق بر مبنای نیاز مردم اقدام کرده و اهتمام جدی بعمل آورد. همچنین لازم است وزارت جهادکشاورزی، استانداری، فرمانداری‌ها و اتحادیه آرد و نان و سایر دستگاه‌های مربوطه نظارت دقیقی بر این مهم داشته باشند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن