مجلس و نمایندگان

انتقاد نماینده گنبد از صدور قطعنامه شورای حکام بر علیه ایران

آوای سنت : نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن صدور قطعنامه شب گذشته شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه ایران و فعالیت‌های هسته‌ای صلح آمیز آن گفت: صدور این قطعنامه حاصل کج فهمی سه کشور اروپایی عضو توافق هسته‌ای (برجام) و آمریکاست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امانقلیچ شادمهر روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری گنبدکاووس تصریح کرد: صدور قطعنامه شب گذشته شورای حکام همچنین این گفته رهبر معظم انقلاب در مساله توافق هسته‌ای (برجام) که بارها فرمودند، نباید به این کشورها اعتماد نمود ثابت کرد.

وی افزود: مسوولان ما باید منویات رهبری را مدنظر قرار دهند و مسیر صحیح فعالیت‌های هسته‌ای را ادامه دهند.

به گزارش ایرنا، قطعنامه پیشنهادی سه کشور اروپایی عضو برجام و ایالات متحده علیه ایران، شب گذشته با ۳۰ رای موافق، ۲ رای مخالف روسیه و چین و سه  رای ممتنع هند، پاکستان و لیبی در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی به تصویب رسید.

شادمهر همچنین با مهم دانستن مساله جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب اضافه کرد: ارائه گزارش از عملکردها و فعالیت‌ها توسط مدیران به مردم و تلاش برای خدمت بیشتر و جلب رضایت آنها (مردم)، بهترین جهاد تبیین است.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر معاون وزیر نیرو و اعضای کمیسیون‌های کشاورزی و عمران مجلس شورای اسلامی به گلستان گفت: مصوبات این سفرها برای کل استان و این شهرستان بالاخص اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل تصفیه خانه طرح جمع آوری فاضلاب شهری خوب بود.

وی از مدیران حوزه برق و آب گنبدکاووس درخواست کرد تا اقدامات لازم برای کاهش مشکلات این حوزه در فصل گرما انجام دهند و از مردم این شهرستان نیز خواست تا در مدیریت مصرف همکاری لازم را داشته باشند.

شادمهر همچنین از سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به گلستان خبر داد و گفت: این سفر به احتمال زیاد اوائل تیرماه امسال انجام خواهد شد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن