مجلس و نمایندگان

دشمن می کوشد وحدت و اخوت اسلامی را کم رنگ جلوه دهد

آوای سنت : اسماعیل حسین زهی اظهار داشت: متاسفانه تحریک دشمن برای ایجاد اغتشاشات در برخی از نقاط کشور خسارات سنگینی به برخی از اماکن عمومی، بانک ها و بیت المال وارد کرد.

وی افزود: دشمن با ایجاد اغتشاش و برهم زدن نظم عمومی جامعه سعی در نا امن جلوه دادن کشور داشت و دائما در تلاش است تا وحدت و اخوت اسلامی را کم رنگ جلوه دهد.

حسین زهی تاکید کرد: خسارت زدن و نابود کردن اموال عمومی و بیت المال یکی از اهداف اصلی دشمن بود که با تحریک و تشویش اذهان برخی از افراد خودفروخته و وابسته به استکبار جهانی صورت گرفت.

نماینده مردم خاش، میرجاوه و تفتان اذعان داشت: ترویج اغتشاشات و تداوم بی نظمی از جمله اهداف اصلی دشمنان نظام اسلامی برای ایجاد چنددستگی و تقلا برای تجزیه کشور بود.

وی در این خصوص افزود: دشمن با حمایت ها و تحریکات گسترده در سطح رسانه ها و تبلیغات پوچ سعی در ایجاد چند دستگی دارد تا از این طریق نظام اسلامی را به سمت فروپاشی هدایت کند.

اسماعیل حسین زهی ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی های گسترده در سطح کشور گفت: حضور خودجوش اقشار مختلف مردم در صحنه و برگزاری راهپیمایی های گسترده در محکومیت آشوبگران و اغتشاشگران در اقصی نقاط ایران مهر تاییدی بر اقتدار و مقبولیت عام نظام اسلامی ایران شد.

نماینده مردم خاش در مجلس یازدهم با بیان اینکه صف مردم از آشوبگران و اغتشاشگران جداست، تاکید کرد: مردم از حضور در مراکز تجمعی خودداری کرده و تلاش کنند تا امنیت و نظم در جامعه حکم فرما شود.

حسین زهی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های شبانه روزی نیروهای امنیتی ، نظامی و انتظامی گفت: همه اقشار مختلف استان پهناور سیستان و بلوچستان اعم از افراد صاحب نفوذ، چهره های سرشناس و شاخص خصوصا علما، سران طوایف،اندیشمندان،معتمدین و فعالین حوزه های اجتماعی از ظرفیت خود برای تقویت امنیت و تزریق آرامش به فضای ملتهب استان استفاده کنند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن