مجلس و نمایندگان

مشارکت بالای مردم در انتخابات اقتدار کشور را بالا می برد

شادمهر:مسئولان باید حرف مردم را بشنوند

آوای سنت : عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مشارکت حداکثری در انتخابات موجب اعتلای جایگاه و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل خواهد شد.

امانقلیچ شادمهر در گفت‌وگو با پانا بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ تاکید کرد و گفت: «مشارکت حداکثری عزم و اراده ملی را نشان می‌دهد، مشارکت حداکثری موجب اعتلای جایگاه و اقتدار ایران اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی خواهد شد. مشارکت حداکثری همچنین موجب افزایش اعتماد و امید مردم می‌شود.»

وی ادامه داد: «انتخابات پرشور نشان از مظهر اراده ملی دارد و این اراده ملی برخواسته از اسلام و ایمان مردم است.»

نماینده گنبدکاووس با بیان اینکه مسئولان باید بین مردم حاضر شوند، افزود: «صداوسیما نقش مهمی در رونق بخشیدن به انتخابات دارد و باید به صورت ویژه در این زمینه فعالیت کند.»

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه مردم مقاومت زیادی در این سال‌ها از خود نشان دادند، تاکید کرد: «باید مسئولان اکنون با حضور در میان مردم به مشکلات آن‌ها سامان دهند. باید بیایند و حرف دل مردم را گوش دهند.»

شادمهر نقش احزاب را در ایام پیش رو نیز مهم ارزیابی کرد و گفت: «تشکل‌ها و احزاب نقش بسیار مهمی در انتخابات دارند، هرچند که معمولا بعد از انتخابات به فراموشی سپرده می‌شوند. احزاب در این ایام باید کارکرد خود را به خوبی نشان دهند.»

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه مردم در همه اتفاقات مهم کشور پای کار بوده‌اند، اظهار کرد: «باید به خوبی به آنها خدمت شود، باید امید این مردم را بالا برد. مردم از شعار هم خسته شده‌اند و خواستار نشان دادن قاطعیت ویژه از سوی کاندیداهای ریاست‌جمهوری هستند و مسلما هر نامزدی که به خوبی خود را به مردم نشان دهد، پیروز این میدان خواهد بود.»

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن