چند رسانه ایفیلم

استقبال از اقدام قرآنی داماد مصری + فیلم

آوای سنت : فعالان شبکه‌های اجتماعی ویدئویی از مراسم عروسی یک زوج مصری را که با تلاوت آیاتی از سوره روم آغاز شد، منتشر کردند.

به نقل از الشروق، این اقدام داماد روشندل مصری باعث شگفتی حاضران در مراسم شد؛ عده‌ای بعد از انتشار ویدیو، به این زوج جوان تبریک گفتند و اعلام کردند زیباترین نکته این است که داماد با تلاوت آیاتی از قرآن کریم زندگی را شروع کند.

داماد که عبدالله مصطفی نام دارد آیات ۲۱ و ۲۲ سوره روم را تلاوت کرد: وَمِنْ آیَاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُم مِّنْ أَنفُسِکُمْ أَزْوَاجًا لِّتَسْکُنُوا إِلَیْهَا وَجَعَلَ بَیْنَکُم مَّوَدَّهً وَرَحْمَهً ۚ إِنَّ فِی ذَٰلِکَ لَآیَاتٍ لِّقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ* وَمِنْ آیَاتِهِ خَلْقُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَاخْتِلَافُ أَلْسِنَتِکُمْ وَأَلْوَانِکُمْ إِنَّ فِی ذَلِکَ لَآیَاتٍ لِلْعَالِمِینَ  ( و باز یکی از آیات (لطف) او آن است که برای شما از جنس خودتان جفتی بیافرید که در کنار او آرامش یافته و با هم انس گیرید و میان شما رأفت و مهربانی برقرار فرمود. در این امر نیز برای مردم بافکرت ادله‌ای (از علم و حکمت حق) آشکار است* و یکی از آیات (قدرت) او خلقت آسمانها و زمین است و یکی دیگر اختلاف زبانها و رنگهای شما آدمیان، که در این امور نیز ادله‌ای (از صنع و حکمت حق) برای دانشمندان عالم آشکار است).

ویدئوی منتشر شده، در مدت کوتاهی پربازدید شد و فعالان مجازی در شبکه‌های اجتماعی این ویدئو را به عنوان الگویی برای جوانان عنوان کردند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن