چند رسانه ایفیلم

نوجوان مصری و درخشش در فن ابتهال و تلاوت + فیلم

آوای سنت : «ممدوح محمد ممدوح عبدالهادی»، مبتهل نوجوان مصری است که در تلاوت قرآن صوتی خوش دارد و در مسابقات ابتهال این کشور مقام نخست را از آن خود کرده است.

به نقل از صدی البلد، ممدوح محمد ممدوح عبدالهادی از اهالی استان «دقهلیه» مصر است و با صوت زیبا و استعداد خوب خود توانسته است در ابتهال و قرائت قرآن موفق باشد.

او متولد سال ۲۰۰۱ میلادی در روستای «خازندار» در شهر «بلقاس» استان دقهلیه است و در مسابقه سرودهای دینی در مصر، مقام نخست را کسب کرده است.

استعداد او در زمینه قرائت و ابتهال از همان کودکی توجه معلمانش را جلب کرده و معلمان او را به تلاوت قرآن در برنامه‌های مدرسه و اجرای سرود در جشن‌های دینی و فرهنگی تشویق کردند.

وی می‌گوید: از زمان روی آوردن به ابتهال، از شیخ «نصرالدین طوبار» و «نقشبندی»(از بزرگان ابتهال مصر) تقلید می‌کردم و شیوه آنان را در پیش گرفتم.

ممدوح محمد می‌افزاید: آرزو دارم که یک مبتهل تأیید‌ شده در رادیو و تلویزیون باشم و در مسابقات شارجه در امارات، مقام اول را کسب کرده و لقب «مبتهل شارجه» را به دست آورم.

او در نخستین مسابقه رسمی ابتهال مصر در سال ۲۰۲۱ شرکت و مقام دوم را کسب کرد؛ اما توانمندی‌های خود را پرورش داد و یک بار دیگر در سال ۲۰۲۲، با شرکت در این مسابقات به مقام نخست رسید.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن