گفتگو و مصاحبه
موضوعات داغ

ماموستا محمدی:انتخابات زمینه اقتدار کشور است

دولت بعد حل مشکلات اقتصادی را در اولویت قرار دهد

آوای سنت: امام جمعه اهل سنت روانسر اقتدار نظام اسلامی را منشا تحولات مهم در کشور دانست.

به گزارش آوای سنت، ماموستا سید محمد محمدی با اشاره به مشکلات عدیده و تاثیرات آن در زندگی مردم و همچنین افزایش کالاهای اساسی که تحمل عمومی را کاهش بخشیده است، گفت: در روزهای پیشین کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا مسائل زیادی را با مردم در میان گذاشته و راهکارهای برون رفت از مشکلات و معضلات را از طریق رسانه ها به دفعات مطرح ساخته اند.

طی یکی دو روز آینده منتخب دولت و  انتخابات محلی مشخص شده و تا چندی دیگر رسالت خود را آغاز خواهند کرد. انتظار مردم از منتخبین این است که وقت گرانبهای چهارساله را با گفتمان و جلسات تکراری سپری نکرده و بیش از سخنوری به کارهای عملی بپردازند.

وی استفاده از شورایارها در محلات مختلف شهر و روستا را از نکات مهم در کار شورایی خواند و افزود: یکی از مهمترین مشکلات ما در شورا این است که منتخبین ادوار گذشته پروژه های نیمه کار و طرح های تصویب شده را رها کرده و به این ترتیب هزینه های به نتیجه نرسیده اند، حال آنکه پیگیری مصوبات و تکمیل ساخت پروژه ها از اصلی ترین وظایف شورا در دوره آینده به حساب می آید.

اعضای شوراها باید اختلافات داخلی را کنار گذاشته و فکر خود را معطوف به طرح های نو نمایند. کج سلیقگی، برخورد شخصی با مشکلات، نداشتن تعامل با سایر اعضا و دوری از مردم از جمله عوامل عقب ماندگی یک شهر به شمار می روند.

ماموستا محمدی انتظار مردم از رئیس جمهور آینده کشور را رفع مشکلات اقتصادی و در آمد پایدار برای جوانان خواند و یادآور شد: کاهش ارزش پول ملی و تعطیلی تعداد زیادی از زیر مجموعه اصناف به دلیل شیوع ویروس کرونا مردم را در تنگنا گذاشته و باعث سلب اعتماد سرمایه گذران از آینده بازار کار شده است.

جوانان به دلیل نداشتن و شغل و درآمد مطمئن از امر مقدس ازدواج سر باز می زنند و متاسفانه بلاتکلیفی در میان فارغ التحصیلان دانشگاهی موج می زند.

امام جمعه اهل سنت روانسر عنوان نمود: علاوه بر نگاه ها در داخل، جامعه بین الملل نیز منتظر چگونگی میزان مشارکت مردم و معرفی رئیس جمهور آینده کشور هستند و بازتاب این مسئله را در راس اقدامات خود قرار داده اند. خوشبختانه طی روز های گذشته عزم عمومی و استقبال علمای دین از این انتخابات بیشتر شده و به یاری خدا شاهد مشارکت پرشور مردمی خواهیم بود.

امروز می بینیم که دشمن بزرگ امت اسلامی در خاورمیانه از درون و بیرون شکست خورده است. آنها هر از چند مدت مردم غزه و بیت المقدس را آماج حملات و بی حرمتی قرار داده، اما در نهایت تسلیم اراده پولادین مردم مسلمان فلسطین می شوند. اسرائیل به دنبال آن بود تا با وادار کردن دولت خودگردان فلسطین به عقب نشینی از خواسته هایشان، در خاورمیانه گردن کشی کند.

این عالم اهل سنت کورد تاکید ورزید: بعد از پیروزی مردم فلسطین که دستاورد عظیمی را رقم زد، اکنون نوبت برگزاری جشن پیروزی در داخل کشور است. مردم نباید به معاند و بدخواهان نظام اسلامی اجازه انجام مانور منفی در این زمینه بدهند. تحریم انتخابات کشور را از مشکلات نجات نمی دهد و این مسئله دشمن را خوشنود خواهد کرد‌.

اقتدار نظام اسلامی می تواند منشا تحولات مهم اقتصادی در داخل باشد. بنده عقیده دارم ما به پایان دوره فرسایشی رسیده ایم و به خواست خدای متعال، همت دولتمردان و همیاری مردم در آینده شاهد تحولات مهمی در زمینه اشتغال توسعه و عمران خواهیم بود.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن