اخبارخارجی

۱۴ کتاب جدید مؤسسه قرآن جایزه دبی به زینت طبع آراسته شد

آوای سنت :  ۱۴ کتاب جدید مؤسسه بین‌المللی قرآن جایزه دبی در زمینه مطالعات قرآنی، سیره و سنت نبوی و فرهنگ اسلامی به زینت طبع آراسته شد.

به گزارش آوای سنت ؛ به نقل از پایگاه خبری «alkhaleej.ae»، ابراهیم محمد بوملحه، رئیس کمیته برگزارکننده مسابقات مؤسسه بین‌المللی قرآن جایزه دبی در این باره گفت: با وجود شرایط خاص حاکم بر جهان به دلیل شیوع کرونا و توقف بسیاری از فعالیت‌ها، اما مؤسسه جایزه قرآن دبی موفق شد، آثار و منشورات علمی جدید در زمینه مطالعات قرآنی، سیره و سنت نبوی، فرهنگ اسلامی و… ارائه کند.

وی افزود: با این ۱۴ عنوان کتاب جدید، مجموعه منشورات مؤسسه بین‌المللی قرآن جایزه دبی به ۱۳۴ عنوان کتاب رسید.

محمد بوملحه تصریح کرد: «معرفه علوم القراءات»(شناخت علوم قرائات) در دو جلد، «دراسه الآیات القرآنیه المتعلقه بأحکام البیوع والمعاملات المالیه المعاصره»(بررسی آیات قرآنی مرتبط با احکام فروش و معاملات مالی معاصر)، « بلاغه النظم فی لغه الجسم فی القرآن الکریم»، و….از جمله آثار جدید این مؤسسه است که به تازگی به زینت طبع آراسته شد.

وی اضافه کرد: مؤسسه قرآن جایزه دبی همچنین با کتابخانه الکترونیکی که راه‌اندازی کرده است، این امکان را برای جویندگان علم و دانش در سراسر جهان فراهم کرده که بتوانند به منشورات این مؤسسه که در زمینه مطالعات قرآنی، اعجاز علمی قرآن، فرهنگ اسلامی و مطالعات مربوط به سیره و سنت نبوی است، دسترسی پیدا کنند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن