آنتی شبهات

آتئیسم یعنی خرافات و توسل به آدم فضایی !

آوای سنت : در قرن جدید با گسترش علم،نظریاتی از سوی عده ای از باستان شناسان همانندِ « اریک فون دانکین » ( Erich von Däniken ) نقل شد که انسان های باستانی با فضانوردانی از سیارات دیگر دیدار داشته اند و پُر واضح است که مساله سفرهای فضایی کمی دور از ذهن است،اما خود « اریک فون دانکین » نیز پا را کمی فراتر گذاشت و ادعا کرد که بیگانگان باستانی در فرآیند آفرینش انسان دخالت داشته اند که اسامی برخی از کتابهای او نیز عبارت است از؛

« طلای خدایان » ، « ارّابه خدایان » ،« ترفند خدایان» ،« اثر انگشت خدایان » ،« خدایان آن سـوی فضا » و ..

که صرفا از کلمه خدایان استفاده کرده است نه فضـانوردان یا بیگانگان !

پس از« دانکین » شیّاد دیگری بنام « سچجین زکریا » نیز مستقیم در کتابهای خود از روی جَعل لوح های سومری ها این ادعا را مطرح کرد که بیگانگانی از سیاره « نیبرو » ،برای استخراج طلا برای جوّ سیاره خود ، به زمین آمده اند (حال طلا در جوّ می ماند یا خیر جای بحث دارد که میگذریم .. ) و میمون ها را به انسان جهش داده اند و پس از اینکه کارشان تمام شده از زمین رفته اند !

فرقه ی شیطانی بنام « رائیـلیسم » نیز در ۱۹۷۰ تشکیل شده است،که کار آنها پرستش موجودات فضایی است،نکته جالب این است که « سچجین » نیز یهودی بوده،و اندیشه های « رائیلیسم » و « سچجین » ریشه در کـابالا دارد !

با به بن بست خوردن و ایجاد برخی از ابهامات در نظریه .تکامل ماتیریالیستی عده ای از دانشمندان برای فرار از دست خدا نیز به این عقاید پناه برده اند که موجودات فضایی انسان ها را پدید آورده اند !

این مدل از آتئیسم در قرن جدید رایج شده است،و در زمان قدیم برخی از اقوام در آسمان ها ستاره پرستی می کرده اند،ولی قرآن کریم در ۱۴۰۰ سال قبل در این باره هشدار داده است :

« اگر در آسمان و زمین خدایانی جز الله بود فاسد میشدند (و نظام جهان برهم میخورد) منزه است خداوند پروردگار عرش از توصیفی که آنها میکنند. »

? سوره الانبیا ۲۲

« و به جاى خدا چیزهایى را مى پرستند که در آسمانها و زمین به هیچ وجه اختیار روزى آنان را ندارند و [به کارى] توانایى ندارند »

? سوره الانبیا ۷۳

✅ نکته اساسی آیات این مساله کلی است که به موجودات فضایی هم اشاره دارد که؛ در آیه از ستاره پرستی و ماه پرستی نام برده نشده است و به خدایان و این چیزها اشاره شده است،که اثبات می کند تنها فقط بخاطر موضوع ستاره پرستی در جهان باستان این آیات نازل نشده است !

در پیکره سنگی موجوداتی که « سچجین » و « اریک فون دانکین » ادعا کرده بودند که توسط سـومریان باستان دیده شده است ،در « نَماد فروهر » هم یکی از آنها نقش بسته است و جالبتر آنکه ، آنها “فرشته” هستند،نه موجود فضایی، و هیچ سفینه ای در تصاویر سومریان باستان دیده نمی شود !

یک نکته بسیار جالب هم که خود آیه اشاره کرده این است ؛ بر فرض، خدایان دیگری در فضا هم وجود داشتند،چرا دست به نابودی ما که توسط یک خدای دیگر آفریده شده ایم نزدند؟

سوال آخر هم از هواداران این نظریه های منسوخ و خنده دار است؛

بر فرضِ محال موجودات فضایی DNA میمون را دستکاری کرده اند، و ما به وجود آمده ایم،خود موجودات فضایی خود چگونه به وجود آمده اند و اصلا جهان به این بزرگی و سیارات و … را این خدایان مورد ادعا چگونه پدید آورده اند؟

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن