آنتی شبهات

اسلام دین خشونت نیست

آوای سنت : کسانی که اسلام را دین خشونت و ترور میدانند در واقع با داعش در این برداشت مشترک هستند.

⭕️ داعش که حداکثر ۱درصد از مسلمانان نیز نمی شود دقیقا همین سخنی را درباره اسلام می گوید که آتئیست ها می گویند یعنی: اسلام دین خشونت است! در دنیا ۱میلیارد ونیم مسلمان (یک چهارم جمعیت دنیا) وجود دارد آیا همه اینها داعش اند؟

⭕️ این در حالیست که نه تنها قرآن بلکه اکثریت مسلمانها با تروریسم مخالف هستند ۹۳درصد مسلمانان با حادثه ۱۱سپتامبر مخالف بوده اند (نظرسنجی گوالوپ) اگر تمام مسلمانان همچون داعش بودند آیا کسی در این جهان زنده می ماند؟ کافی بود هریک مسلمان سه نفر را بکشد ! این یعنی قتل ۴ و نیم میلیارد انسان !

⭕️ ما در جهانی زندگی میکنیم که روی هزاران بمب اتم نشسته است که اتفاقا همین بمب های ویرانگر نیز در دست غیر مسلمانان و بی دینان است و هر لحظه امکان استفاده از این بمب ها وجود دارد .

⭕️ درعین حال حکومت اسلامی، داشتن سلاح اتمی را حرام میداند زیرا سلاحی ظالمانه وناجوانمردانه است .

⭕️ ۷۵درصد از کشته ها در طول هزار سال گذشته مربوط به قرن بیستم هستند یعنی در یک قرن، سه چهارمِ ۱۰۰۰ سال آدم کشته شده است!

⭕️ قرن بیستم که سکولارترین قرن در هزارسال گذشته بوده است پس چرا بی دین ها اینقدر جنایت کرده اند؟میدانید در دوران پس از جنگ سرد که بهشت لیبرالها نامیده می شود، بی دین ها به چند کشور حمله کردند؟ جالب اینکه بهانه این حمله ها نیز دینی نبوده است.

⭕️⭕️ آیا مسلمانها باید پاسخگوی ۷۵درصد از جنایات ۱۰۰۰سال اخیر باشند؟! آیا لیبرالیسم و بی دینی به داعش نزدیک تر نیست؟؟؟

 

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن