آنتی شبهات

مردم، این شخص «تندرو» است…!

نویسنده : مراد یوسفی

آوای سنت : مردم، این شخص «تندرو» است…!

?الف)

▪️این «جمله» نیرنگِ برخی از منتقدان اسلام است…
▪️اگر در محفلی، شخصی در مقابل آنها ایستاد و گفت آنچه مطرح می کنید نادرست است، بلافاصله به او برچسپِ تندرو می زنند و تلاش می کنند به جای پاسخ به استدلال هایش، پایگاه اجتماعی او را تخریب نمایند.

?ب)

▪️-روزی شخصی علیه اسلام حرفی زد (شبهه ای مطرح کرد) و بنده به او پاسخ دادم، گفت: “این شخص تندرو است!

▪️-گفتم: “کسی می تواند به بنده بگوید تندرو که حداقل خودش میانه رو باشد و در این مورد با هم صحبت کنیم، ولی وقتی شما خدا، قرآن و پیامبر را قبول ندارید، دیگر برچسپِ تندرو زدن به دیگران چه معنایی دارد! آیا شما «میانه روی» را قبول دارید؟ ”

▪️اصلا حرف نادرست شما قبول، من تندرو… آیا اگر یک میانه رو با شما حرف بزند، حاضرید ایمان بیاورید و شروع کنید به نماز خواندن؟

?ج)

?باور کنید خنده دار است!

▪️-طرف هر آنچه در اینترنت علیه پیامبر عظیم الشان اسلام(صلی الله علیه و سلم) خوانده و شنیده، باور کرده و در هنگام بحث با مسلمانان مطرح می کند… !

▪️-حال وقتی ما می گوییم این ها نادرست است و فقط شبهه ی اسلام ستیزان است… می گوید شما داعشی و تندرو هستید!!!

▪️-از دو حالت خارج نیست:

?یا «هنوز نمی دانند»، «رسول اکرم(صلی الله علیه و سلم)» و «اسلام مبارک» “خط قرمز هر مسلمانیست…”

?یا «می دانند»، «خوب هم می دانند»، اما از این طریق می خواهند افراد ساده لوح را فریب دهند و بیشتر و بیشتر به انتشار شبهات بپردازند…

?-در حالت اول باید گفت:
واویلا به حالتان، شما که هنوز نمی دانید رسول اکرم خط قرمز همه ی مسلمین است، چطور به خودتان اجازه می دهید در مورد این «دین بزرگ و مبارک» حرف بزنید…

?و در حالت دوم هم باید گفت:
باز واویلا به حالتان، چون جوانان مومن را ساده فرض کرده اید و گمان کرده اید از نیرنگ شما آگاه نخواهند شد.

?د)

▪️-تندروی یک اصطلاح است و در مقابل میانه روی قرار دارد…و شک نداشته باشید، ما اسلام گرایانِ تندرو هم داریم.
▪️-اما فقط طرفداران میانه روی می توانند عبارت تندرو را استعمال کنند. و کسی که کلیت اسلام را قبول ندارد، دیگر چرا باید این اصطلاح کیفی را بکار ببرد!!!

▪️به این مثال توجه بفرمایید:

یک مدل عسل کاملاً طبیعی و گوارا و یک مدل پر از شکرهای مصنوعی و مواد نادرست در بازار وجود دارد…
به نظر شما چه کسی از نوع دوم انتقاد می کند و می گوید فلان عسل ضرر دارد؟ طبعا کسی که نوع اول را تایید کند… حال کسی که کلا عسل را قبول نداشته باشد، آیا می آید در مورد «یک نوع عسل» بدگویی کند؟! هرگز…

▪️-لذا باید گفت: تندروی و میانه روی، یک مساله ی درون دینی است که خودمان(ما مسلمانها) در مورد آن حرف می زنیم و سعی می کنیم مشکل پیش آمده را حل کنیم… دیگر به اسلام ستیزان چه ربطی دارد؟

?ه)

▪️خواهران و برادران عزیزم
ما قبلا هم (در جلد اول الحاد نوین، باتلاق رنگین) اشاره ی کوتاهی به این موضوع داشته ایم… ولی متاسفانه این رویه دارد به یک امر عادی تبدیل می شود… و ما مسلمانان نباید نسبت به چنین نیرنگ هایی بی تفاوت باشیم.

▪️لذا توصیه می شود اگر یک اسلام ستیز و منتقد اسلام به شما گفت تندرو:

➖ ابتدا به او بگویید تندروی و میانه روی را برایم تعریف کن… به احتمال زیاد نمی داند…
➖اما اگر دانست به او بگویید: حال کدام رفتار و کدام حرف ما تندروی است؟ این که دفاع از رسول الله می کنیم؟ این که می گوییم قرآن کلام خداست؟ اینکه می گوییم رسول خدا همه ی کارهایش درست بوده است؟ تندروی است!
➖پس با این حساب تمام مسلمانان جهان تندرو هستند! و شما کلا با اسلام مشکل دارید نه با یک طیف از مسلمانان… و بهتر است بی پرده سخن بگویید و از چنین فریب هایی استفاده نکنید…

?به قلم: مراد یوسفی

/۱۷ آبان ۱۳۹۹
___________

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن