اخبارخارجی

ابوبکر هلدنی: تشکیل جبهه متحد اپوزیسیون ضرورت شرایط فعلی اقلیم کردستان است

آوای سنت : نماینده اتحاد اسلامی در پارلمان کردستان، اعلام کرد که تشکیل یک جبهه متحد اپوزیسیون توسط احزاب اپوزیسیون و سیاستمداران مستقل در اقلیم کردستان، راه حل ضروری برای مشکلات کنونی اقلیم کردستان است.

ابوبکر هلدنی اعلام کرد که  وضعیت کنونی در اقلیم کردستان، به بن بست رسیده و مشکلات بسیاری وجود دارد و تشکیل جبهه متحد و فراگیر اپوزیسیون توسط  احزاب اپوزیسیون و سیاستمداران مستقل در اقلیم برای ایجاد اصلاحات را بهترین راه حل برای برون رفت از بحران و مشکلات کنونی اقلیم دانست.

نماینده اتحاد اسلامی در پارلمان کردستان، افزود که این جبهه متحد اپوزیسیون می تواند به عنوان یک لیست و جریان سیاسی مستقل عمل کرده و در انتخابات آتی نیز شرکت کند.

همچنین تاکید کرد که چنین اقدامی می تواند دریچه امیدی برای بازگرداندن امید به مردم اقلیم کردستان باشد و بسته به اینکه کدام شخصیت و گروه ها در آن شرکت کنند و شامل افرادی خوشنام و خوش سابقه و بدون  پیشینه درگیر بودن در فساد و منفعت طلبی ، قادر خواهد بود اعتماد و رای شهروندان را جلب کند.

همچنین تاکید کرد که مردم اقلیم باید بدانند که تمام احزاب سیاسی مانند احزاب پیشین عمل نمی کنند و می توان احزاب سالم و موثر را نیز تشکیل داده و مردم از طریق آن ها خواست و نظر خود در انتخابات را اعمال کنند.

هلدنی همچنین گفت که این جبهه اپوزیسیون در صورت عملی شدن باید از اشتباهات پیشین احزاب سیاسی درس گرفته و همگام و منطبق با مقتضیات کنونی اقلیم عمل کند و به موازات برقراری ارتباطی موثر با مردم اقلیم، روابطی مفید را با جامعه جهانی و ائتلاف جهانی ایجاد کرده و دمکراسی را در اقلیم احیا کند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن