اخبارخارجی

اجرای طرح حجاب برای پیوستن زنان مسلمان به نیروی پلیس در «یورکشایر شمالی» انگلیس

آوای سنت : افسری که حجاب برای پلیس در «یورکشایر شمالی» را طراحی کرده است می گوید که قصد دارد الهام بخش زنان مسلمان برای پیوستن به نیروی پلیس باشد.

به گزارش آوای سنت  به نقل از « asianimage»، افسری که حجاب برای پلیس در «یورکشایر شمالی» را طراحی کرده است می گوید که قصد دارد الهام بخش زنان مسلمان برای پیوستن به نیروی پلیس باشد.

«عظمی آمیردی» یک افسر پلیس که به طراحی حجاب جدید برای پلیس کمک کرده اعلام کرده است که احساس ناخوشایند ناامن بودن او را به این سمت سوق داد.

وی ابراز امیدواری کرد که این اقدام باعث الهام بخشیدن به سایر زنان مسلمان برای پیوستن به نیروی پلیس شود.

عظمی به آژانس خبری PA گفت: اگر می خواهید افرادی را از زمینه های مختلف جذب کنید ، آنها باید احساس خوبی داشته باشند و با لباس فرم خوب به نظر برسند.

بعد از اینکه او این مسئله را با «عرفان رئوف» رئیس خود که عامل عملیاتی نیروهای پلیس در بحث های اعتقادی است،مطرح کرد طرح حجاب برای زنان پلیس راه اندازی شد.

آنها یکی از لباس های فرم  را از یک منبع محلی تهیه کرده اند و برخی تغییرات را برای کمک به مناسب تر شدن برای افسران پیشنهاد دادند.

رئوف در این باره گفت: این لباس فرم به نظر حرفه ای می رسد ، هوشمندانه به نظر می رسد ، ایمن است ،افراد در آن احساس زیبایی می کنند ، احساس راحتی می کنند و از همه مهم تر با استفاده از آن می توانند ارزش ها و ایمان خود را حفظ کنند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن