اخبارخارجی

ازدواج همزمان یک مرد هندی با دو زن

آوای سنت : در یک مراسم ازدواج عجیب،مردی همزمان با دو زن ازدواج کرد، این اتفاق در ایالت جارکند هند گزارش شده است. طبق قوانین ازدواج هند،داشتن دو زن غیرقانونی است و طبق بند ۴۹۴ قانون مجازات هند،تخلف از آن، مجازات دارد.

به گزارش سرویس ترجمه آوای سنت ،ساندیب اوراون با کوسوم لاکرا و سواتی کوماری ازدواج کرد و هر دوی آنها در یک مراسم ازدواج بودند.

ساندیب ابتدا به کوسوم لاکرا علاقمند شد. اما زمانی که او برای کار در یک کوره آجرپزی به بنگال غربی رفت، زندگی آنها تغییر کرد.

در آنجا با سواتی کوماری آشنا شد که او نیز برای کار به آنجا سفر کرده بود. پس از اتمام کار هر دو، به منطقه خود بازگشتند، اما علاقه آنها ادامه داشت.

زمانی که اعضای خانواده و اهالی روستا از رابطه اوراون و کوماری باخبر شدند با آن مخالفت کردند و خیلی زود اختلاف نظرهایی در این زمینه به وجود آمد، اما در نهایت شورای روستا حکم خود را صادر کرد و در آنجا مقرر شد که اوراون با این دو زن ازدواج کند.پس از صدور رای شورای روستا، نه زنان و نه خانواده هایشان با این پیشنهاد مخالفت نکردند.

بعد از عروسی، سندیپ گفت: ممکن است ازدواج دو زن با هم مشکل قانونی داشته باشد، اما من هر دوی آنها را دوست دارم و نمی توانم آنها را رها کنم.

در یک مورد مشابه سال گذشته، مردی در منطقه چاتیسگره همزمان با دو زن در یک مراسم ازدواج کرده بود.

اصل مطلب را اینجا ببینید

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن