اخبارداخلی

استاندار سیستان وبلوچستان: قصور هیچ دستگاهی در مناطق سیل زده را نمی‌پذیریم

آوای سنت : استاندار سیستان و بلوچستان گفت: قصور را از هیچ دستگاهی در مناطق سیل زده جنوب استان نمی‌پذیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرمی شامگاه یکشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان در محل فرمانداری شهرستان چابهار برگزار شد، افزود: باید خداوند متعال را برای بارش رحمت الهی در استان شکرگزار باشیم و همه ظرفیت‌های خود را در برای مدیریت سیلاب و ذخیره سازی آب‌های سطحی به کار بگیریم‌.

وی ادامه داد: از ابتدای وقوع سیلاب، به مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کردیم که هیچ آمار غلط یا نادرستی در اختیار مردم قرار ندهند و همه چیز را با دقت برآورد و واقعیت را بیان کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه از ابتدای وقوع سیلاب و مدیریت بحران، همه دستگاه‌های نظامی، انتظامی، خدمات رسان و امدادی پای کار آمدند.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هیچ مشکلی در حوزه اعتبارات وجود ندارد و به همه دستگاه‌ها تاکید کردیم هیچ مشکلی وجود نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: اکیپ‌های بهداشتی در مناطقی که دچار سیلاب شده‌اند، باید فعال باشد و هرگز قصور را از هیچ دستگاهی نخواهیم پذیرفت.

کرمی اذعان کرد: با توجه به اینکه این مناطق، مستعد سیلاب است باید به گونه‌ای مدیریت کنیم که در سنوات آتی نیز دچار مشکل نشویم.

وی ادامه داد: باید خداوند متعال را برای بارش رحمت الهی در استان شکرگزار بوده و همه ظرفیت‌های خود را در راستای مدیریت سیلاب و ذخیره سازی آب‌های سطحی به کار گیریم‌.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن