اخبارداخلی

استاندار: صادرات کالا از مرزهای سیستان و بلوچستان باید افزایش یابد

آوای سنت : استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید به دنبال افزایش تولیدات داخلی برویم و با جدیت و برنامه‌ریزی بهتر موانع تولید را برطرف و از این محل صادرات کالا از مرزهای استان را افزایش دهیم.

محمد کرمی در نشست با مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان اظهار کرد: باید برخی رویه‌ها را بر اساس شرایط استان بومی سازی کنیم تا شاهد پیشرفت و توسعه استان و تغییر مطلوب شرایط باشیم.

وی بیان کرد: باید با جدیت تلاش کنیم و با برگزاری جلسات تخصصی و کارشناسی مستمر، مشکلات سرمایه‌گذاری در سیستان و بلوچستان را برطرف کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: باید صنایع بسته بندی استان توسعه پیدا کند چرا که این امر موجب افزایش فروش، صادرات و در نهایت ارزآوری برای کشور می‌شود.

وی تاکید کرد: در حوزه معادن اولویت ما ایجاد صنایع فرآوری است بنابراین شرکت‌های دانش بنیان باید پای کار بیایند.

کرمی اذعان کرد: در کنار هر یک از صنایع فرآوری معادن باید یک شهرک صنعتی شکل گیرد تا علاوه‌بر برطرف کردن نیاز این صنعت، تولید افزایش پیدا کرده باشد.

وی افزود: باید به حوزه تجارت الکترونیک وارد شویم و از ظرفیت های جوانان و نخبگان در این حوزه استفاده کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه باید کاری کنیم تا فرزندانمان روی پای خودشان بایستند، اذعان کرد: باید شرکت‌های دانش بنیان سازمان یابد و با ایجاد تعاونی‌های دانش بنیان زمینه استقلال فرزندانمان را فراهم کنیم./ایرنا

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن