اخبارخارجی

استناد قرآنی فعال آمریکایی برای محکومیت جنایات اسرائیل در غزه

آوای سنت : یک فعال فضای مجازی آمریکایی در ویدئویی گفت با توجه به جنایات اسرائیل و حمایت نظامی آمریکا از این جنایات، آنها مستحق عذابی هستند که در سوره نساء به آن اشاره شده است.

به نقل از وطن سرب، یک شهروند آمریکایی با اشاره به جنایات اسرائیل در جنگ غزه و حمایت آمریکا از این جنایات گفت: اسرائیل و دولت ایالات متحده آمریکا مستحق مجازاتی هستند که در آیه ۵۶ سوره نساء به آن اشاره شده است.

او در کلیپی که پربازدید شده است می‌گوید هنگام خواندن سوره نساء به آیه‌ای برخورد که او را شگفت‌زده کرد.

وی افزود: می‌خواهم عکس‌العمل خود را با خواندن آن به شما بگویم، خداوند متعال در سوره نساء آیه ۵۶ می‌فرماید: «إِنَّ الَّذِینَ کَفَرُوا بِآیَاتِنَا سَوْفَ نُصْلِیهِمْ نَارًا کُلَّمَا نَضِجَتْ جُلُودُهُمْ بَدَّلْنَاهُمْ جُلُودًا غَیْرَهَا لِیَذُوقُوا الْعَذَابَ إِنَّ اللَّهَ کَانَ عَزِیزًا حَکِیمًا: یقیناً کسانی که به آیات ما کافر شدند به زودی آنان را به آتشی [شکنجه‌آور و سوزان] درآوریم، هرگاه پوستشان بریان شود، پوست‌های دیگری جایگزین آن می‌کنیم تا عذاب را بچشند؛ یقیناً خدا توانای شکست‌ناپذیر و حکیم است.»

این شهروند آمریکایی خطاب به دنبال‌کنندگان خود گفت: اگر ۶ ماه پیش از من می‌خواستید که این آیه را بخوانم و در مورد آن نظر بدهم، احتمالاً نظر کاملاً متفاوتی داشتم. وی افزود: من شاید می‌گفتم که این خیلی ظالمانه به نظر می‌رسد، و خدایی را نمی‌شناسم که این کار را با انسان‌ها انجام دهد.

وی افزود: بعداً که دیدم چه بر سر فلسطینی‌ها می‌آید و چه جنایات وحشتناکی به دست اسرائیل انجام می‌شود و دولت من هزینه این بمب‌ها را می‌پردازد و میلیاردها دلار به آنها می‌دهد متوجه شدم آنها شایسته این مجازات هستند.

او ادامه داد: شش ماه پیش فکر می‌کردم هر فردی در اعماق وجود خود نیکو است و همه مردم به خاطر اشتباهات گذشته‌شان مستحق بخشش هستند، اما اکنون به این امر باور ندارم.

این زن آمریکایی در پایان ویدیو با عذرخواهی از آنچه دولت کشورش علیه مردم فلسطین انجام می‌دهد، تأکید کرد که اکنون این آیه را به خوبی می‌فهمد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن